Geklungel met touw

Sinds een paar maanden heb ik een subje die van bondage houdt. Nu ben ik de beroerdste niet, sterker nog, ik leer graag iets nieuws als het iets is waar mijn partner blij van wordt. Probleempje is natuurlijk wel dat ik af en toe de fijne motoriek heb van een nijlpaard, dat mijn denkhoofd mijn motorische vaardigheden in de weg zit, en dat mijn kennis van knopen slechts reikt tot veters strikken en oude wijven dubbele knopen. Een uitdaging dus.

Goedbedoelend stuurde Alchemilla mij naar de website van Twistedmonk, legde ze me in een hogtie zodat ik dat ook een keer meegemaakt had (wat een lollig verhaal is op zich) en leende ze me zelfs haar touw. Ze is een schat, dat moge duidelijk zijn. Een bevriend stel wat al langer aan bondage doet, nodigde mij uit bij hen thuis “to show me the ropes”. Het voelde heel lollig om tegen mijn subje te zeggen: “Zij kookt, daarna binden we haar vast, en als je mazzel hebt, jou ook.” En het enthousiasme van de subjes had ik niet verwacht, net als de vrouw van Twistedmonk, werden ze er blij van. Mijn subje had zelfs de neiging om het touw zelf alvast aan te trekken zodat ik alleen maar hoefde strak te trekken en vast maken. Zo leerde ik natuurlijk nog niets. Men heeft nog wel even geprobeerd om mij het verschil te leren tussen een platte knoop en een oud wijf, maar het werd snel duidelijk dat mijn kennis veel plezier haalt uit zijn subje te makrameeen, terwijl ik gewoon mijn subje in een neukbare positie wil vastmaken. De basis had ik nu wel te pakken, en dus ging ik aan de slag.

De eerste keer wilde ik het simpel houden, dus toen subjelief met zijn puppy-oogjes voor me zat, bijna kwijlend naar het touw, deed ik, precies zoals Twistedmonk had voorgedaan, met een simpele two-column tie, zijn polsen aan zijn dijen vast. Het was wat te ruim, maar niet ruim genoeg om te ontsnappen, en subjelief vond het prachtig. Zo prachtig dat we bloedheet werden van elkaar, en toen merkte ik dat ik mijn arme subje helemaal niet kon bespringen in deze positie. Dus ik als de wiedeweerga dat touw er weer afgehaald zodat we konden seksen.

Poging twee. Handige subjes zijn fijn, die van mij had thuis even een stel prachtige leren boeien vervaardigd. Dan hoefde ik alleen nog maar met een eindje touw die boeien ergens aan vast te maken. Hij stond te glunderen terwijl hij het aan me liet zien. Dus grijnsde ik terug met mijn beste “careful what you wish for” -grijns. Toen ik de boeien achter zijn rug aan elkaar had geknoopt, bleef er natuurlijk een heel lang eind touw over, wat ik toen maar tussen zijn benen door naar voren bracht om het om zijn balzak heen te wikkelen en hem vreselijk te plagen. Even later knoopte ik zijn boeien kruislings aan zijn bovenarmen vast en toen kwam ik erachter dat drie meter touw echt niet genoeg is om iets met bovenbenen te doen. Daar ging mijn plan weer.

Voor poging drie wilde ik subjelief eigenlijk gewoon met armen en benen wijd op het bed binden (ja, mijn subje en ik seksen veel, ik schaam me er niet voor). Maarja, aan mijn degelijke houten Ikea bed zitten natuurlijk geen bevestigingspunten. Subje, met zijn ongebreidelde enthousiasme, sloeg het touw daarom om de latjes van de bodem van het bed heen. En toen zat ik daar, eindje touw in de ene hand, een enkel in de andere, en ik kreeg het gewoon niet voor elkaar om ze aan elkaar te bevestigen zonder dat het ging schuiven. Na vier keer opnieuw beginnen, had ik er schoon genoeg van.

Nu heb ik zelf een enorme fetish voor hypnose, en daarmee kan je ook bonderen. Eerst breng je je subje onder hypnose, en je hoeft niet eens erg te verdiepen, een lichte trance is goed voor deze truc. Dan maak je je subje wijs dat zijn/haar handen ergens aan (of aan elkaar) geplakt of gesmolten zitten. Laat hem/haar even proberen om los te komen en vertel erbij dat het dan steeds erger wordt. Als je tevreden bent met de vruchteloze pogingen om los te komen, is het goed. Spreek een teken af wanneer het weer los laat, en maak je subje wakker. Veel makkelijker dan al dat geklungel met touw.

One thought on “Geklungel met touw

  1. lumen1987 schreef:

    Hehe, altijd leuk als mensen net beginnen met bondage. Je hoort vaak dat mensen op een gegeven moment niet weten wat ze met hun laatste stuk touw aan moeten. Vaak is “Doe maar gewoon wat” al ruim voldoende 😉

    Je zou eventueel kunnen zoeken naar bondages waar je zelfs helemaal geen knopen voor hoeft te maken. The knotty boys hebben een interessante ‘quick tie’ wat een Single Collumn tie is die je binnen 20 sec voor elkaar hebt. Kijk eens op de Academy, ik heb er een link onderaan naar zitten bij het artikel over Single Collumn ties.
    Anders iets is kijken naar ‘frictie’ bondages, waar knopen niet zo heel erg noodzakelijk zijn. Zijn wat moeilijker dingen voor te vinden denk ik zo.

    En anders is er altijd hypnose idd. Of tape. Of boeien met sloten en kettingen. Of opdrachtjes. Enzo… Genoeg mogelijkheden over om mensen te fixeren 😀

Geef een reactie

