Mijn ultieme relatie bank

Niet een typische blog post die je op Think about Kink zou verwachten, maar ik vond het wel een leuk iets om over te schrijven. Ja, over een bank schrijven; Inderdaad. De eerste blog post over een bank in Think about Kink geschiedenis. Daar gaan we dan!

Ik houd van knuffelen. De duur van het knuffelen, voordat ik kriebelig word van dat ik teveel stil zit, is wel afhankelijk van mijn bui. Maar doorgaans doe ik het erg graag. Het liefste doe ik dat liggend met mijn meisje naast me, tegen mij aan gevleid. Daar wordt ik vaak erg gelukkig van. Een bed is daar erg faciliterend in. Maar een bank zou dat ook kunnen faciliteren. Een L-vormige bank bijvoorbeeld. Deze is daar zelfs uiterst geschikt voor. Zo’n bank vind ik echt een geweldige knuffel-bank! Je kan er beide languit op liggen knuffelen terwijl je samen een film ligt te kijken.

Maar er is nog een tweede reden waarom ik een blog post wil wijden aan de L-vormige bank. Het is tevens een fantastische bank voor mensen met een D/s relatie! Domlief kan dan op een van de ‘benen’ van de L liggen, en sublief dan op de andere met diens hoofd op de schoot van Domlief. I-dé-aal! Ik kan mijn subbeding heerlijk over haar bolletje aaien en haar blije gezichtje zien. Je kan breath-play doen met een goed en mooi overzicht. Het bovenlichaam is nog fijn binnen handbereik, voor als je met de borst(en) van je partner wilt spelen of met diens tepels. En je kan ook nog makkelijk een boek ofzo lezen terwijl je partner lekker op je schoot ligt te spinnen.

Ik heb deze fantastische bank in een vorige speel-relatie ontdekt en sindsdien is deze bank mij altijd bijgebleven. Wij lagen vaak zoals ik hierboven had beschreven: haaks op elkaar waar ze haar hoofd op mijn schoot had. Ze keek dan altijd graag naar mij op, waar zij altijd erg blij van werd. En als ik dan naar haar keek, werd ik daar weer blij van. En we deden veel aan breath-play op deze manier. Ook soms spontaan terwijl we Desperate Housewives aan het kijken waren of Sex and the City. Fun times.

En mijn vriendinnetje heeft er ook eentje en ook daar voelen we ons erg thuis op die bank. Wel een beetje jammer dat de poezen af en toe het nodig vinden om die bank te willen mollen. Maar het daarentegen wel weer erg fijn en gezellig als er eentje bij ons komt liggen. Voelt heerlijk warm en huiselijk aan. En daar word ik wel blij van. Dus bij deze een ode aan de L-vormige bank.

L-vormige bank

#1!

-Lumen1987

4 thoughts on “Mijn ultieme relatie bank

  1. Callisto schreef:

    Wat ben ik toch blij dat ik een L-vormige (slaap)bank op mijn kamertje heb! 😀

  2. Alchemilla schreef:

    Tja, je meubels laten zien hoe je leeft 😛 Ik ben zelf ook al een tijd van plan om een L-vormige slaapbank aan te schaffen om het hele poly-ding logistiek wat makkelijker te maken. Knuffelen met meer dan 1 persoon wordt wat makkelijker als je in de ‘hoek’ gaat zitten en als iemand blijft slapen, kan die de bank uitklappen.

  3. Mik- schreef:

    Hoewel Woutertje de bank waar ik nu op zit enkel en alleen heeft aangeschaft om op te seksen heeft ie er dan weer niet aan gedacht de L vormige versie ervan aan te schaffen…

Geef een reactie

