Mama bear

Ik ga binnenkort met RC naar het een feest. Omdat het concept uitgaat van vrouwelijke D’s, gaat hij voor het eerst exclusief mee als sub. Dat is voor ons, allebei switch, best wel even spannend. Maar naast dat ik me afvraag of ik me een paar uur ‘groot’ kan houden, ben ik ook waanzinnig beschermend naar RC toe. En dat zal ik toch een beetje los moeten laten, want hoewel hij niets hoeft te doen wat hij niet wil, zit het er wel in dat de andere dames op zijn minst verbaal betrokken zullen zijn. En dat is ook de bedoeling, maar het is ook nieuw en eng en wat als…?

Ik heb verschillende kanten die naar voren komen in mijn spel, van vrolijk stuiterend sadistje tot licht onconventionele goede petemoei. Maar in allemaal zit ergens wel een zorgzaam randje. Soms wat meer en soms wat minder, maar het zit er wel in, het hoort bij mij. Aan de extreme kant zit mijn ‘mama bear’-kant, mijn heel erg beschermende en licht bezitterige kant. Die is eigenlijk alleen nodig in het theoretische geval dat iemand zich zonder onze toestemming op RC stort als hij zich niet kan verdedigen. Maar eigenlijk begint het al een beetje te kriebelen als er ook maar iemand iets zou kunnen willen met RC als hij in submodus is.

Nu is hij maar een heel klein beetje van mij en wat hij daarbuiten doet, vind ik eigenlijk al snel goed. Hij is een grote jongen, dat mag hij lekker zelf weten. Maar als hij onder mijn hoede en helemaal kwetsbaar en subbie-subbie is? Oef, dat is toch wel even slikken. Maar ook ergens wel weer heel gaaf, dat wel. Ik ben hartstikke trots dat hij het aandurft en blij dat we in een FemDom-vriendelijke omgeving een beetje kunnen experimenteren. Ik ben sowieso al snel blij als het eten goed is en het niet te laat wordt. Oh, en subbig manvolk als uitzicht bij je gebakje…what’s not to love?

5 thoughts on “Mama bear

  1. SilentNath schreef:

    Spannend! Dat soort Mamabeer gevoelens kreeg ik ook een beetje van het idee om met mijn subje naar een feestje te gaan. Laat je ons weten hoe het was?

  2. lumen1987 schreef:

    Het zijn gezellige en tot nu toe altijd vriendelijke mensen geweest daarzo, en hebben niet echt losse handjes. Dus veel beschermwerk zal denk ik niet nodig zijn šŸ™‚ Misschien dat het je wat gerust kan stellen.

    • Alchemilla schreef:

      Mjah, het is ook niet echt een rationeel gevoel. Als ik er eenmaal sta, zal het ook wel goed gaan. Ik muts gewoon teveel. Een deel van de reden waarom we dit willen doen, is juist dat er meer ‘ogen’ op RC gericht zijn (niet zozeer handen), dus ja…

  3. […] Zoals ik eerder al zei, was ik vooraf nogal zenuwachtig. Ik wist niet hoe ik me erbij zou voelen dat anderen aan RC zouden kunnen zitten en ik wist niet hoe lang ik als switch in dominant-stand zou blijven. Uiteindelijk heb ik hem actief aan anderen zitten aanbieden en was ik alleen tegen het einde een beetje klein, dus dat viel alweer mee. […]

Geef een reactie

