nieuw

Ik ben een nieuwe schrijver van Think about Kink, dus ik dacht, laat ik eerst eens wat over mezelf vertellen. Minder dan een jaar geleden leek ik nog zo’n onschuldige vanilla. Getrouwd, kantoorbaan, huis in een woonwijk met tuin en kat. Niemand vermoedde dat ik kinky was, zelfs ik niet. Mijn verhalen hier zullen dan ook vooral gaan over mijn ontdekking van BDSM.

Toen werd ik verliefd.
“Maar Nath, wacht effe, je zei toch net dat je getrouwd was?”
Dat klopt. En toch werd ik verliefd. Tot over mijn oren, op een
“hele foute” man. Wat een heleboel vreemde gevoelens en gedachten met zich meebracht. Verlangen. Schuldgevoel. Houd ik wel van mijn echtgenoot? Gedraag ik me als een dom tienermeisje? Bestaat het concept “liefde voor het leven” wel? En het concept “zielemaatje” dan?

En mijn huwelijk is me erg dierbaar, dus ik besprak het met mijn echtgenoot. Die hoorde mijn verwarde verhaal over verliefdheid en liefde aan en zei:
“Ik hou van je, Nath. Als jij gelukkig wordt van die andere man, en ondertussen nog gewoon mijn lief bent, dan kan dat best.”
En toen was ik dus opeens polyamoureus en had ik twee mannen.

Een nieuwe wereld ging voor me open en ik ging op zoek naar mensen met wie ik kon praten over open relaties en non-monogamie. Gelukkig kende ik Alchemilla, die er niet mee te koop loopt, maar wel aanbood om mijn klankbord te zijn. Wat een ontdekking! Niet alleen mijn tweede relatie, maar ook mijn huwelijk bloeide opnieuw op. Mijn echtgenoot bekeek me nu met andere ogen, nu ook een andere man naar mij smacht, nu hij niet meer elke nacht het voorrecht heeft om naast me te liggen. En ik voel me gelukkiger dan ooit.

Gelukkig genoeg om eindelijk toe te geven wat ik echt fijn vind. Gelukkig genoeg om mijn fetishes te gaan ontwikkelen. Om BDSM te gaan ontdekken. Na mijn eerste stapjes op Fetlife, gebeurde er meteen iets wonderlijks. Iemand die ik al jaren kende, was ook geïnteresseerd geraakt in BDSM; hij wilde heel voorzichtig toe gaan geven dat hij subbige gevoelens had. Met veel moeite durfde hij me te zeggen dat hij me al jaren erg aantrekkelijk vond. Hij vroeg me of ik zijn DomiNath wilde zijn. En toen had ik opeens drie mannen.

Dus de komende tijd zal ik schrijven over mijn ontdekkingstocht, over hoe mijn subje en ik naar onze eerste meetings en feestjes gaan, en wellicht ook over time-management als je drie mannen hebt, over mijn fetishes (waarvan hypnose de grootste is), over mijn geklungel met touw (bondage lijkt niet mijn ding te zijn), of misschien wel over tantra waar ik ook het een en ander over weet.

Als je me wilt zoeken, op Fetlife heet ik ook theNath en daar heb ik ook al eens wat geschreven over hypnose. Als je vriendjes wilt worden, stuur dan eerst even een berichtje.

groetsels
Nath

Geef een reactie

