Over leuke feestjes en enge dingen

Ik word de laatste tijd helemaal blij van de D’s United-feestjes! De laatste twee waren al geweldige successen waar nog meer blogposts van mij over zullen volgen, omdat ik elke keer weer nieuwe ervaringen op doe waarvan ik zelf nauwelijks kan geloven dat ze echt gebeurd zijn! Binnenkort komt er weer één aan, maar waar mijn voorgaande DsU-feestjes allemaal Level 2/1,5 waren, is dit ineens a whole different ball game: subs tegen Dominanten. En oh my god, dat haalt mij ontzettend uit mijn comfort zone!

Voor mij draait BDSM toch wel sterk om dienstbaarheid, gehoorzaamheid en onderdanigheid. Daar word ik blij van en krijg ik rust van in m’n hoofd. Ooit, vroegâh, was ik wel een relsub, maar hoewel dat wel even leuk was, voelde dat toch at some point niet goed meer. Ik kan nog steeds wel bijdehand zijn, maar dat is meer omdat ik er wel eens wat uit wil flappen voordat ik er überhaupt over nagedacht heb, en omdat ik best wel een clown kan zijn. Uiteindelijk wil ik toch graag pleasen, en als ik al een beetje uit ga dagen, komt dat voort uit een onrust die ik niet kwijt kan. Rellen past dus niet binnen mijn beleving.

Gisteren landde het besef ineens bij me dat ik op dit feestje toch echt niet Good Girl McBraafSub kan gaan uithangen, en dat leverde even aardig wat stress op. Eruit gegooid tegen Romanticide, die gelukkig heel goed begrijpt waar mijn gevoel vandaan komt. We hebben dus uiteindelijk samen afgesproken dat hij me opdraagt om tegen te werken gedurende dat feest, zodat ik weet dat ik hem juist op die manier trots maak. Dan kan ik toch m’n stiekeme braafsub-dinges eruit halen, en wordt het misschien iets gemakkelijker om die reden.

Dan is er nog iets waardoor ik uit m’n comfortzone getrokken ga worden op dat feest: Ik sta ineens tegenover Romanticide. Niet even een knuffel halen tussendoor of even een geruststellende blik die zegt dat het goed is, of even een aai waar ik wat extra kracht uit kan halen om nasty shit vol te houden en te doorstaan, maar juist de wetenschap dat ik hem waarschijnlijk het beste kan vermijden omdat hij immers beter dan wie dan ook weet hoe hij me kan breken. Nu is dat wel iets wat al langer door mijn hoofd speelde, om een keer in een spelcontext weggetrokken te worden bij Romanticide als veilig punt, en hem dus niet als zodanig te hebben, maar dat dat nu werkelijkheid kan gaan worden, is toch wel heel spannend.

Al met al heb ik heel veel zin in het feestje, maar dus ook zeker met een flink stuk spanning. Zo ver uit mijn comfort zone stappen kan ofwel een ontzettend awesome ervaring opleveren, of kan misschien ook wel tegenvallen en niet zo’n succes worden. Maar in any case heb ik het dan wel geprobeerd!

En natuurlijk schrijf ik dan ook weer een blogje over hoe het gegaan is. 🙂

2 thoughts on “Over leuke feestjes en enge dingen

  1. lumen1987 schreef:

    Hmmm, klinkt niet echt als iets voor mij. Wens je veel sterkte Sabrina :O

  2. Liefebeest schreef:

    Hahaha, heel herkenbaar, heb tommie de vorige keer dezelfde opdracht gegeven en heb me expres niet met hem bemoeid. Als je wilt weten hoe het voor hem was weet je hem te vinden, misschien heb je er wat aan.

Geef een reactie

