Als verrassing voor je D

Ik heb al een flink tijdje op een leuk (en geil) ideetje zitten broeden voor mijn dominante speel partner. En eindelijk heb ik mijn ideetje werkelijkheid kunnen maken. Het idee: mezelf als verrassing helemaal speelklaar aan te bieden aan haar.

Surpise cake

Een manier hoe je dat zou kunnen doen I guess

Door allerlei vanille zaken was onder gebruikelijke speelavond een paar keer voor andere doeleinden ingezet. Het spelen tussen ons was hierdoor een beetje op de achtergrond geraakt. Dus leek het mij wel leuk om zelf eens initiatief te nemen en ook op een manier dat ze er niet omheen kon. Ik was begonnen met aan te geven dat ze ‘De Speciale Dag’ vrij moest houden voor ons twee, omdat ik een verrassing had geregeld. Meer wilde ik er niet over kwijt, behalve dat ze zich nergens speciaal op voor hoefde te bereiden. Ik zou voor alles zorgen. Normaal gesproken planned ze ons spel ruim van te voren, maar dit keer wilde ik dat ze gewoon op haar eigen gevoel op het moment zelf opging. (Ikzelf was als dominant vroeger ook van het plannen, maar daar ben ik bewust vanaf gestapt.)

Op de dag zelf was ik haar na het eten in “The Mood” gaan brengen, door op de bank te gaan liggen met mijn hoofd op haar schoot. En dat werkte! Ze begon meteen haar gebruikelijke dominante trekjes te vertonen, die ik eigenlijk wel een beetje was gaan missen. Nadat we een beetje waren opgewarmd, was ik een kookwekker gaan halen, zette deze op 20 minuten (maar ik had hem eigenlijk op 30 moeten zetten). Ik vertelde dat ik enige voorbereidingen moest treffen en dat als de wekker af ging, dat ik dan wel klaar zou zijn en dat ze de slaapkamer in moest gaan. Ik herinnerde haar nog even om gewoon met de flow mee te gaan, en vertrok toen richting het slaapkamer vertrek.

Ik had voor het eten de verwarming hier al aan gezet, dus het was aangenaam warm. Ik ben vervolgens snel allerlei speeltjes gaan uitstallen: nieuw en bekend. Vervolgens had ik mijn camera erbij gepakt en op de huidige licht omstandigheden ingesteld. Ik was enkel vergeten dat in de tijd van 8 uur en half 9, het aanzienlijk donkerder zou zijn; iets om te onthouden voor een volgende keer. Vervolgens heb ik een briefje geschreven aan haar, waarin ik haar over de verrassing vertelde. Dat ik me vandaag aan haar aanbood om mee te doen wat ze wilde. Dat ik een camera had klaargezet als ze foto’s wilde maken, maar met voetnoot dit alleen te doen wanneer ik niet herkenbaar op de foto ben. Uiteindelijk besloot ik nog even voor de zekerheid mijn stopwoorden eronder uit te leggen, zodat ik haar op die manier een beetje gerust kon stellen dat ik nog steeds gewoon mijn eigen grenzen zou aangeven.

Toen uit de kleren en even snel op de klok kijken. En toen was ik al over de helft van mijn tijd-budget heen! Dus snel even richting de woonkamer, hoofd om de hoek en melden dat ik nog 5 minuten extra nodig had. Daarna snel weer terug en twee stuks touw erbij halen. Ook sprokkelde ik een gag, anaalhaak, blinddoek, twee dunne koordjes en een set politie handboeien bij elkaar. Als eerste bracht ik de haak bij mezelf in. De tweede stap waren de touwen, die in two column ties om mijn enkels en bovenbeen gingen om zo een geknielde positie te forceren. Daarna gebruikte ik één van de koordjes om mijn ballen en scrotum mee te bonderen. Toen ging de gag in en verbond ik de haak met het bandje van de gag. En terwijl ik daarmee bezig was, hoorde ik mijn D de gang op lopen. Dus snel die gag uitgespuugd en roepen dat ik nog 5 minuten nodig had.

Dat was even schrikken geblazen. Ik zag mijn hele plannetje in duigen vallen. Nadat ik weer was bijgekomen, deed ik de gag weer goed en trok ik het koordje dat de gag met de haak verbond zo aan, dat ik niet meer comfortabel horizontaal kon kijken en dus gemotiveerd werd om iets omhoog te kijken. Vervolgens ging de blinddoek vast voor mijn ogen, deed ik de boeien vast om mijn polsen en toen was ik klaar voor mijn partner om gebruikt te worden.

En toen kwam het wachten tot ze naar binnen komt. Erg spannend en ook wel erg geil, zeker gezien ik toch wel een fetish heb voor “opbergen voor gebruik” (Voor de nieuwsgierigen, ik had hier al eens een beetje over toegelicht in een blog van mij over hoods). Voor mijn gevoel was ik nu een sexy een speeltje dat vol verwachting op de plank ligt, klaar om mee gespeeld te worden. Heel comfortabel was het wachten niet. Mijn benen zakten weg in het matras, wat een oncomfortabele druk op de wreef van mijn voeten gaf. De gag aan de haak was ook niet het meest comfortabele in de wereld, maar wel extra spannend gezien het de eerste keer was dat ik de analhook binnen een spel had gebruikt. En dat beetje extra spanning hield het wachten wel leuk.

En dan komt het moment dat je jouw partner aan hoort komen. Geen idee hoe lang ik daar uiteindelijk op mijn knieën op het bed heb gewacht, maar in ieder geval lang genoeg om helemaal blij te zijn van binnen dat ze er was. Ik werd helemaal warm van binnen. Ik hoorde haar naar de lamp toe gang om deze aan te zetten (achteraf hoorde ik dat het goed donker was geworden, waar ik dus helemaal niet rekening mee had gehouden!) en ik verwachtte dat ze mijn brief die voor mij lag zou zien en zou gaan lezen. Maar dat was niet het geval. In plaats daarvan voelde ik vrijwel meteen handen om mijn lichaam en toen mijn gezicht en vervolgens de warme van haar eigen gezicht toen ze mij mij ging tongzoenen terwijl ik mijn gag nog in had. Dat was echt super fijn; ik voelde dat mijn idee goed was gevallen.

Daarna volgde een spel bestaande uit een beetje teasen, een stukje CBT (waarbij de bondage van mijn ballen en scrotum de boel een stuk gevoeliger hadden gemaakt), en een grote spanking. Voor de mensen die meteen naar Fetlife willen rennen/surfen voor foto’s: ik moet jullie teleurstellen. Mijn lief was tot onze spijt achteraf compleet afgeleid met haar bloed geile speeltje dat daar op haar bed lag. Pas toen we klaar waren met spelen, herinnerde ze zich dat ik wat had geschreven over foto’s maken. Kortom, een bijzonder geslaagd idee wat waarschijnlijk nog wel een keer herhaald zal worden maar waarschijnlijk niet binnenkort. Het moet natuurlijk wel een verrassing blijven!

– Lumen1987

One thought on “Als verrassing voor je D

  1. […] heb ik trouwens ook wel eens over geschreven, dus mocht je daar meer over willen lezen is hier het linkje. Maar ook al had het raakvlakken, het was toch een hele andere ervaring. Als ‘kadotje’ […]

Geef een reactie

