Feminization

Zoals jullie misschien nog wel kunnen herinneren heb ik al vaker iets geschreven over mannen in vrouwenkleding. Destijds ging het dan voornamelijk nog om lingerie.

Sinds ik mijn kleintje zo af ent oe lingerie ben gaan laten dragen is hij er ook voor zichzelf achter gekomen dat het toch wel heel fijn is om iets aan te hebben waar hij zichzelf mooi in voelt. Dat uit zich de laatste tijd ook steeds meer in zijn dagelijks leven. Waar hij vroeger gewoon altijd een spijkerbroek met t-shirt en een trui droeg, komt daar steeds meer verandering in.
Dit is begonnen met zijn ondergoed. Ook voor mannen bestaat er mooi ondergoed en op een gegeven moment toch maar iets moois voor hem gekocht. Toen hij het uitpakte kreeg hij grootte ogen en dacht echt dat ik gek geworden was. Het was een strakke boxer, van een licht doorschijnend materiaal. Daarop was er op beide zijkanten een patroontje gedrukt in zwart fluweel (de rest van de boxer was ook donker). Hij vond het patroontje niets, zoiets trok hij echt niet aan hoor!
Het was dan ook wel een hele verandering ten opzichte van zijn dagelijkse ondergoed, wijde grijze en donkerblauw boxershorts van de V&D. Eenmaal thuis heeft hij het toch gepast en ik vond het wel erg fijn om naar te kijken, dus is hij die toch af en toe gaan dragen speciaal voor mij. In eerste instantie alleen als ik er zelf om vroeg, maar al snel ook uit zichzelf als we bijvoorbeeld naar een feestje gingen.
Vanaf toen is mn kleintje zich steeds meer bewust geworden van zijn uiterlijk.

Maar buiten het dagelijks leven is ook zijn kleding style voor op feestje erg veranderd. Toen we elkaar net leerde kennen vond hij al die fetish kleding echt helemaal niets. Vooral lak vond hij vreselijk, glom veels te veel, daar ging hij echt niet in lopen. Voor mij was het allemaal prima, maar voor hem niet. Ook dat is ondertussen veranderd. Het corset dat hij nu bezit is een soort stof beetje tussen lak en latex in. Ook heb ik een oude lakrok van mij vermaakt voor hem om erbij aan te kunnen trekken.
Ook op die feestjes is hij steeds vaker vrouwenkleding gaan dragen. Hij heeft een kanten jurkje van de Hunkemöller en ik heb een setje van rokje met topje voor hem gemaakt. Beide vallen iig niet onder dagelijkse kleding. Daarbij draagt hij dan hold-up kousen of een netpanty met natuurlijk vrouwenondergoed eronder. En niet te vergeten zijn eigen hakken.

Vorige week zijn we op vakantie geweest naar Frankrijk. Lekker er even tussenuit met zn tweeën. En uiteraard zijn we ook daar wezen shoppen. Buiten dat we voor mij leuke dingen hebben gekocht hebben we ook wat meegenomen voor mn kleintje. Nu niet iets wat alleen geschikt zou zijn voor in de slaapkamer of op een feestje, maar gewone dagelijkse kleding. Maar dan wel bedoeld voor een vrouw.
Ook hebben we 2 jurkjes voor hem gekocht voor het volgende D’s United feestje, dan is er nl een cocktail party en nu heeft mn kleintje dus ook een cocktailjurkje.

Of ik het feminization wil noemen weet ik nog niet. Hij heeft zeker wel vrouwenkleding aan waar hij zich erg fijn in voelt. Maar hij draagt gen pruik of make-up en heeft meestal ook nog een licht baardje. Klinkt echt heel suf, maar het misstaat echt helemaal niet.
Forced feminization is het al helemaal niet, want hij wil het zelf veels te graag.

2 thoughts on “Feminization

  1. lumen1987 schreef:

    Cool, dat is best wel een gave ontwikkeling zo! 😀

  2. […] maar hij ging het zelf echt niet aantrekken. Gelukkig is dan tegenwoordig wel anders zoals je ook hier kan lezen. Maar met mijn nieuwe date is het toch anders. Hij kan er echt oprecht van genieten om […]

Geef een reactie

