Bijten

Met zekere en uitgemeten stappen kwam ik steeds dichter bij haar, terwijl ik d’r strak aankeek. Mijn rechterhand bewoog zich richting de grens waar haar lange haar bij haar hoofd samenkwam. Ik streek het achter haar oren en van haar schouder af. Ik maakte de beweging af door deze daarna langs haar hals te laten lopen en, terwijl ik mijn hand langs haar schouder liet glijden, bewoog haar top en BH bandjes van haar schouder af. Ik omvatte haar linker wang met mijn linkerhand, maakte een schijnbeweging voor haar lippen en bewoog mijn gezicht langs de hare. Ik deed mijn mond open en omvatte haar monnikkapsspier met mijn lippen en liet met gecontroleerde kracht mijn tanden in haar spier gaan. Terwijl ik haar beet, voelde ik haar knieën het begeven.

Een tijdje geleden heb ik weer de kracht en plezier van het bijten ontdekt. Het is een tijdje weggeweest, maar het heeft toch wel weer zijn plaatsje terug gevonden in mijn repertoire. Het is zo’n machtig gevoel om je tanden rustig maar gestaag in een spier te laten zinken en te voelen wat het met mijn partner doet. Ik ben vooral fan van de spier die ik in de intro noem. Deze is lekker toegankelijk, makkelijk te omvatten met je mond en tanden en het is vaak een erogene zone. Heel af en toe waag ik een beet in de billen, maar omdat ik daar doorgaans toch moeite voor moet doen om erbij te komen, valt deze vaak af.

Ik die ook nog wel eens kleine lichte liefdes beetjes, zoals in iemands oorlel of in mijn partners vingerkootjes. En heel soms pak ik de onderlip van mijn partner met mijn tanden beet. Dat zijn vaak kleine dingetjes die ik doe, maar dan moet mijn bui er wel naar staan.

Ik kan mee nog herinneren dat JT mij vroeger graag beet in de zijkant van mijn pols. Dat was vaak speels en dan trok ze en beetje aan het vel terwijl ze bezig was. Het ging vaak ook gepaard met enigszins schattige grom geluidjes van haar kant. Het was een van de manieren waarop ze liet zien als subje dat ze zich fijn voelde bij me. En ik kon dat toen ook wel waarderen. Hield er wel aparte plekken aan over op mijn pols, zeker als ze er even compleet in verloren was geraakt. Maar was over het algemeen lang en breed de moeite waard.

Het is altijd leuk als je weer iets herontdekt van jezelf. Ga je je wel eens afvragen wat je eigenlijk nog meer in de jaren vergeten bent, terwijl je het toch echt wel leuk vond.

-Lumen1987

Geef een reactie

