Anale verkenningen

Afgelopen 2 weekenden nieuwe ervaringen gedaan. Ik en mijn vriendin hebben de donkere krochten van anal play verkend, waarbij ik aan de ontvangende kant stond. Het stond al een tijdje op het agenda en we wilde er eens goed voor gaan zitten als het ware. En afgelopen twee weekenden is het er van gekomen. Bij bij deze de resultaten en ervaringen!

Grot ingang annal analogie

Er is maar één weg op: dieper naar binnen

Weekend nummer 1 hebben we gekeken hoe ik reageer als ik gevingerd (noem je dat eigenlijk nog steeds zo?) wordt en wow! Wat een overweldigende sensatie was dat zeg! Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt als dat. Het was lekker maar dan ook op een totaal andere manier dan als ik of iemand anders met mijn penis bezig is. En ik wist ook niet meer waar ik het zoeken moest. Ik had eens voor de grap een opmerking gemaakt op het gekreun van een maat van me in de kink-scene toen hij genomen werd door zijn vriendin met een voorbinder, maar ik snap nu volkomen waar het vandaan komt. Ik heb nog nooit in mijn leven zo gekreund als toen. Had gewoon geen controle meer over mijn verbale vermogen what so ever. En dat was met slechts 1 vinger. Een tweede vinger was blijkbaar nog even een stapje te ver. En toen ze weer probeerde terug te gaan 1 vinger was ik blijkbaar even compleet over gestimuleerd ofzo, gezien alles opeens kietelde en ik in een complete lachstuip terecht kwam. Ik kwam gewoon niet meer bij. Raar, maar waar.

Afgelopen weekend weer opnieuw met anaal spelen. Dit keer maar besloten om er wat touw bij te gaan halen, omdat ik anders misschien zou proberen te ‘vluchten’ van wat er mij aangedaan werd. Was wel een geile gedachte trouwens, het idee dat ik het maar gewoon moest ondergaan en accepteren en ik er niets aan zou kunnen doen. Maar niet alleen dat, het zou ook de eerste keer zijn dat we eventueel zouden gaan kijken of blauwe kunst-pik die mijn vriendin gekocht had als starter voorbinder ook “leuke” resultaten zou geven. Dus na wat voorwerk en opgeilen van elkaar, werd ik vriendelijk toch dringend verzocht om ‘face down’ te liggen en ze mijn handen op mijn rug vast maakte en vervolgens mijn benen als bij een hogtie vast maakte aan mijn polsboeien. En toen begon ze met een vinger rond mijn kringspier te spelen wat erg lekker aanvoelde. En opeens zat die vinger in me. Ben wel blij dat met 1 vinger eigenlijk makkelijk en zonder al te veel moeite gewoon lukt. En niet veel later wist ik ook niet meer waar ik het zoeken moest en zat ik weer kreunend en al op het bed. En dit keer dus in bondage en nergens om heen te kunnen. Er lag nog een gag klaar voor als ik teveel herrie zou gaan maken, maar die is er uiteindelijk nooit bijgepakt. Mogelijk omdat ze de herrie eigenlijk wel leuk vond, who knows.

En toen twee vingers, wat iets meer moeizaam ging maar ging dit keer veel beter dan de vorige keer. De sensatie was ook totaal anders. Nog steeds overweldigend, maar dan… euh… dieper? Ik kan het niet zo goed verwoorden, maar het was in ieder geval significant anders qua gevoel dan toen met slechts 1 vinger. Ze wisselde de twee vingers af met soms weer terug te gaan naar 1 vinger en dan weer met twee vingers, en dat ging naar mijn idee wel aardig. Af en toe had ik wel even een scherpe pijnscheut, alsof er een nagel zit in mijn kringspier boorde. Maar vriendin-lief was geduldig en voorzichtig en reageerde  naar mijn gevoel adequaat (en waarschijnlijk een beetje geschrokken).

En toen kwam de voorbind dildo tevoorschijn, en toen begon de uitdaging: we kregen het niet echt voor elkaar om deze lekker uitgelijnd te kregen leek het. Waarbij de vingers goed in dezelfde richting zaten als de anus zelf, wilde het ons niet echt lukken met die voorbind dildo. Met als gevolg dat ik een ding, dat er al een beetje in anus zat, half tegen mijn anus aan voelde drukken alsof het een stuk vlees wilde opzij schuiven. Beetje een suf gevoel eigenlijk. We hebben nog verschillende posities geprobeerd, maar we hebben er nog geen eentje weten te vinden waarbij de blauwe nep-piemel gewoon naar binnen ging zoals je zou verwachten. Zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij lag het niet aan de diameter van het ding. Volgens mij had dat wel gewoon moeten lukken. Een keer had ik het idee dat we de voorbinder goed geplaatst hadden, maar na een paar stoten schoot die er weet uit en hebben we hem niet meer goed kunnen krijgen. Zou het een wisselwerking van juiste lichaamshoudingen en lengte kunnen zijn? Immers, met je vingers kan je er makkelijker bij dan dat je met je gehele onderlichaam er probeert achter te passen?

Uiteindelijk hebben we lachende de strap-on sex maar even gelaten voor wat het was, en wilde ze nog even een dingetje doen. Ik gok dat het vooral was omdat ze gewoon mij weer wilde horen kreunen en zien kronkelen ofzo. Anyhow, ze deed er nog wat prostaat massage bij, en wat een apart gevoel is dat zeg. Ik kreeg er het gevoel bij als wanneer je vlak bij het klaarkomen zit, zonder het gevoel hebt dat je ook echt aan klaarkomen toe bent. Het is alsof langzaam maar gestaag sperma een weg naar buiten aan het zoeken is ofzo. Uiteindelijke kwam er niets uit, maar mogelijk dat dat slechts een kwestie van tijd was geweest. Ik was op een gegeven moment een beetje op en verzadigd en vriendin lief had daar respect voor. Maar ik denk niet dat dit het laatste is van de anale avondturen voorlopig.

– Lumen1987

PS:  Sorry als het een beetje wat onsamenhangend verhaal is in vergelijking met andere blogs van mijn hand. Ik kan daar weinig aan doen. Het zit nogal een beetje door de war in mijn eigen bolletje zeg maar. Mogelijk wel zo begrijpelijk.

3 thoughts on “Anale verkenningen

  1. Mik- schreef:

    Mooie ervaringen!
    Welke standje heb je geprobeerd? Vaak gaat jij op je rug, met een of twee kussens onder je onderrug, je benen omhoog en zij tussen je benen, of datzelfde maar dan aan de rand van het bed en zij staand naast het bed (ligt aan de hoogte van het bed of dat handig is), makkelijker dan op z’n hondjes.

  2. lumen1987 schreef:

    We waren eerst begonnen met facedown zoals ik in het stukje had geschreven, daarna inderdaad dat ik op mijn rug ging met een kussen in mijn onderrug. Denk dat we misschien daarbij nog kunnen kijken bij de hoek van mijn onderrug met een extra kussen of de benen meer de lucht in ofzo. We hadden inderdaad doggy geprobeerd, en dat leek nog bijna de beste resultaten te geven (was de keer dat het even goed leek te gaan), en daarna wij beide op ons zij ala lepeltje lepeltje.

  3. […] de aller eerste keer, bij een ex van mij, hadden we problemen met de kunstpik bij mij naar binnen te krijgen. Het was […]

Geef een reactie

