Lief is lief

Mijn lief is lief als hij iemand heel erg leuk vindt. Hij wordt helemaal verlegen en knuffelig en stuiterig-blij. Daar word je toch gewoon vrolijk van?

Lief, die begon als vooral-vanilla, heeft toch best wel subbige trekjes. Iemand die we kennen, haalt die op dit moment nogal naar boven. Ik krijg daar ook mijn deel van. Ik knuffel rustig mee, maar lief triggert me verder niet als D. Dat is geen ramp, want we hebben een open relatie. Ik hoef dus ook niet alles voor hem te zijn, dat is ergens wel geruststellend. En ik mag gewoon blij zijn dat iemand hem blij maakt, zonder ingewikkeld te hoeven doen dat hij bij iemand anders vindt wat hij zoekt. Vaak is poly gewoon leuk en wordt iedereen er blijer van. Het is wel wat gedoe soms, maar als ik zie hoe moeilijk vreemdgaan is…ppfff.

2 thoughts on “Lief is lief

  1. nathreee schreef:

    En mijn lief is blij dat ik mijn D-dingetjes bij iemand anders ga doen, op ongeveer dezelfde manier.

  2. Errant_Dutchman schreef:

    En ik ben gewoon blij šŸ™‚

Geef een reactie

