Piemels

Vandaag wil ik het even hebben over piemels. Ik ben er al een tijdje over aan het nadenken.
De aanleiding komt door het hele cuckoldgebeuren. Als je daarover leest dan is het vaak zo dat de cuck een kleine piemel heeft en de Bull dus een grote en daar kan de cuck dan ook weer lekker mee vernederd worden.
Maar bij ons is dat dus niet het geval. Over de piemel van mn kleintje heb ik helemaal niets te klagen. Ik denk dat die van hem wel groter is dan gemiddeld en ook qua dikte is hij prima.

Nu ben ik sinds een tijdje weer actiever opzoek naar een geschikte minnaar. In mijn zoektocht heb ik mij ook aangemeld bij een adult dating site. Tot nu toe blijkt die poging vruchtbaarder dan bijvoorbeeld op Fetlife. Veel van de mannen op die site hebben ook foto’s erop staan van hun piemel. In de hoop dat de vrouwen daar lekker geil van worden en ze dus sneller hun een berichtje zullen sturen.
Nu hebben sommige mannen idd een mooie grote piemel waarvan ik denk, ja die zou wel lekker zijn. Maar bij veel denk ik alleen maar, hmm valt een beetje tegen. Schijnbaar ben ik dus gewoon verwend met de piemel van mijn eigen man. Wat de zoektocht naar een betere dus wel moeilijk maakt.

Nu weet ik ook wel dat de piemel niet het belangrijskte is als je op zoek bent naar een nieuwe date. Maar die nieuwe dat ben ik wel aan het zoeken met een speciale reden en dan is goed gereedschap toch ook wel erg fijn.

In ieder geval, de piemel van mijn kleintje is dus niet de reden dat ik op zoek ben naar iemand anders. Denk ook niet dat ik helemaal zonder die van hem zou kunnen. Dus zo af en toe mag hij mij nog wel neuken, als ik er zin in heb.

Geef een reactie

