70% water? Laten we er 100% van maken.

Ik zat eens een beetje aan te klieren met mijn vriendinnetje terwijl we aan het knuffelen waren. Ik was eerst een beetje verstrooid met mijn vinger over haar buik aan het gaan. Ik merkte dat pas op toen ze er een opmerking over maakte met wat ik aan het doen was. En omdat ik in een beetje plagerige bui was, ben ik toen daar meer aandacht in gaan steken. Ik besloot net te doen alsof ze een soort soepje was waarin ik moest roeren. En toen kwam ik op het ‘geniale’ idee om een hypnose toe te passen waarin ik haar het gevoel zou geven dat ze ook echt een soort vloeistof was.

Van 70% naar 100% water!

De inductie die ik had gebruikt om haar in hypnose te krijgen was niet heel bijzonder of uitgebreid: ik had gewoon gebruik gemaakt van een trigger die ze heeft waar ze makkelijk van in trance raakt. Daarna ben ik het roeren gaan gebruiken om haar dieper in hypnose te krijgen, door haar er een draaikolk bij te laten bedenken. Deze draaikolk nam de snelheid van mijn vinger aan en maakte een diepere trechter in het ‘water’ naarmate ik sneller mijn vinger liet bewegen of wanneer ik meer druk ging gebruiken. Daarna heb ik de ‘vertaalslag’ gemaakt dat zijzelf ook echt de draaikolk kon voelen. Dat de waterrechter van de draaikolk als het ware in haar buik was gaan vormen. Dat ze het stromende water op haar huid kon voelen, met uiteindelijk het bericht dat ze eigenlijk zelf het water was. Eerst was enkel de huid van haar buik ‘gemaakt’ van water, maar maar mate de hypnose dieper doordrong bij haar liet ik ook steeds meer dingen van haar van water zijn tot ze geheel vloeistof was.

Ik had er zelf eigenlijk nooit echt bij stil gestaan, maar je kan eigenlijk bijzonder veel leuke dingen doen met je partner als die van water is. Een simpele streling brengt zijn eigen kleine wervelingen met zich mee in het wateroppervlak, waardoor die streling een bijzonder gevoel krijgt. Je kan draaikolken maken in je partner die heel raar en/of intens aan kunnen voelen, wat bijvoorbeeld erg leuk is op erogene zones. En na je streling kan het gevoel nog heel lang blijven hangen omdat het ‘water’ nog steeds blijft bewegen. Ik vond het wel echt leuk om lekker door mijn vriendinnetje te gaan roeren en te zien wat het met haar deed en hoeveel ze daarvan kon genieten.

Maar je kan nog veel meer doen als je zelf even de fysieke limieten van een menselijk lichaam wegdenkt. Want ook al kan je in het echt nooit je hand in je partner steken (Ok, de mensen waarbij fisting een mogelijkheid is daarbij uitgezonderd), in water kan je dat wel. En als je partner diep genoeg in trance is, is zij compleet overtuigd dat zoiets kan wanneer diegene van water of en andere vloeistof is. Bijvoorbeeld kan met je vinger in het been van je partner roeren. Of je kan je gehele hand in je partner gaan en met al je vingers in diegene gaan bewegen en zo turbulentie in diens binnenste veroorzaken. En dat terwijl je hand natuurlijk in werkelijkheid niet verder komt dan het huidoppervlak.

Nog veel bijzonderder aspect is dat je jouw partner kan gaan “opdelen”. Ik kon bijvoorbeeld een stuk van haar opscheppen en ergens anders op haar neergooien, en zij kon gewoon voelen hoe een stukje van haarzelf pijnloos loskoppelde, vrij in mijn handen kon rond bewegen om vervolgens een heel verwarrende ervaring te veroorzaken toen een stukje van haar bovenbeen onderdeel werd van haar arm. Waarschijnlijk gaf het haar het vreemde gevoel van dat haar been doorliep in haar arm en weer overging in haar been. Maar wat je ook kan doen, is je partner in een glas of beker stoppen. Nog leuker wordt het als je vervolgens in die aparte stukjes gaat zitten roeren. Ik vond het nog leuker om eerst een stukje van haar in een glas te stoppen, haar vervolgens te overwelmen met sensaties en om vervolgens heel stilletjes het glas te vullen met water zonder dat ze het merkt. Daarna kon ik haar confronteren met het echte water in het glas, wat vast een bijzonder moment moet zijn als je ‘jezelf’ dan als echt water kan zien. Een leuke opmerking achteraf was dat ze niet durfde haar ogen open te doen, omdat ze en beetje bang was dat ze dolfijnen of iets dergelijks in haar benen kon zien zwemmen.

En je kan leuke dingen doen met dat water in het glas. Uiteraard kan je er in gaan roeren. Je kan ermee gaan spetteren op haar (vergeet vooral niet je partner eraan te herinneren dat dit allemaal water kringetjes op diegene zal veroorzaken). Maar je kan ook een rietje gaan pakken en even flink belletjes gaan blazen in het water. Of je doet het “in” je partner zelf, erg leuk om te doen ‘tussen de benen’, als je begrijpt wat ik bedoel. (Even een heads up: nooit werkelijk in iemand vagina blazen. NIET GOED!) Dat is een bijzonder intense ervaring. Ook een leuk iets dat je met een rietje kan doen, is je partner ermee opdrinken als het ware. Of juist zichzelf weer terug laten drinken. Het gevoel van door een rietje heen te gaan is praktisch buitenaards, als ik mijn vriendin mag geloven.

Ik hoop dat jullie hier ook jullie plezier mee op kunnen doen. Hebben wij in ieder geval wel gehad.
– Lumen1987

One thought on “70% water? Laten we er 100% van maken.

  1. […] zou zijn als je hem of haar zou veranderen in water, waar ik al eens over geschreven hebt (bij deze het linkje). Je kan hem of haar doen veranderen in iemand die hij of zij erg respecteert, of juist diens […]

Geef een reactie

