Valentijn

Ik vind valentijn wel leuk. Ik houd me niet zo bezig met de “valentijn is commercieel” discussies. Ik begin deze ondertussen een beetje vermoeiend te vinden, vooral omdat mensen mij soms bijna lijken aan te vallen dat ik valentijn leuk vind. Dus nog een maal: ik vind valentijn serieus leuk.

Ik houd ervan om samen met mijn lief te kroelen, op bed of op de bank. Ik vind het gewoon ongelooflijk fijn om samen te zitten/liggen en samen te zijn. En ja, dat doe ik natuurlijk buiten valentijn om ook al, maar voor mijn gevoel is het toch net wat anders. De context is voor mij net wat anders. Het speelt vooral in mijn hoofd af, maar het is wel significant genoeg voor mij. Ik vind het gewoon leuk om wat samen te organiseren voor die dag zelf. In mijn geval ga ik morgen met mijn lieve meid iets extravaganter eten dan we anders doen en dat bij kaarslicht (FYI: iets wat we eigenlijk al vaak doen), en gaan we waarschijnlijk wat romantisch doen samen (waarschijnlijk een film of wat afleveringen van een serie kijken). En waarschijnlijk een “ongezonde” dosis aan zoen- en seks-gebeuren. Heel naar allemaal.

Ik vind het wel leuk om mijn partner te vertroetelen. Ik houd van het knuffelen en het samen lief zijn voor elkaar. En dat betekent valentijn ook voor mij. Lekker samen lief zijn voor elkaar. Dus dat was ik ook van plan te gaan doen. Wens jullie allemaal ook een fijne valentijn toe!

-Lumen1987

Geef een reactie

