En dan nu mijn laatste twee blogposts gecombineerd!

Heej, Crownless hier. 🙂

Met dank aan www.oglaf.com zijn de onderwerpen van de vorige twee blogposts gecombineerd. Oglaf is awesome, het is een van de webcomics die ik volg. Ik hou van de nerdy humor gecombineerd met le sexy times. En onderstaande is al helemaal awesome!

Ik zou zo ontzettend hetzelfde gewenst hebben!

Ik zou zo ontzettend hetzelfde gewenst hebben!

Heh, there is no goddess in anyone! So true. Mijn exemplaar van 50 tinten is nu in handen van lezer nummer 3. Hij liet weten dat hij het boek nooit zou doorkomen zonder het commentaar van de twee tragische zielen voor hem. Ik ben blij dat mijn smart gedeeld wordt.

Geef een reactie

