Gruwel Bdsm?

Heej, Crownless hier 🙂

Net als Lumen ben ik wel eens inspiratieloos. En ik kijk dan ‘achter de schermen’ van think about kink. Soms kijk ik naar hoe vaak mijn blogs worden gelezen in vergelijking met andere schrijvers, want ik ben stiekem wel een beetje ijdel. En ik kijk in de lijst van zoektermen die gebruikt zijn om op deze site uit te komen.

En vandaag sprong er eentje uit. Gruwel bdsm. En ik vind het fascinerend! Want is het gruwel, bdsm? Of gruwel bdsm?

stop_clubbing_baby_seals

En wat is gruwel bdsm? Is dat poepseks? Plasseks? Plas- èn poepseks? Persoonlijk is dat ook wel een beetje mijn squick hoor. En toch is dat niet voor iedereen zo. Ik herinner me nog een foto van een dame die eruit zag alsof ze met haar bevallige achterwerk in een bak satésaus was gaan zitten, en daar de camera vrolijk deelgenoot van maakte. En dan de comments! ‘Daar wil ik mijn pik wel insteken.’ en ‘als je nog een tong nodig hebt om dat schoon te maken, wil ik wel hoor.’. Brrr, jij liever dan ik hoor. Iedereen liever dan ik. Ik zou haast zeggen ‘al hangt mijn leven er vanaf’, maar mensen schijnen rare dingen te doen als hun leven er vanaf hangt. Of als er een groot geldbedrag tegenover staat. Al weet ik zeker dat ik niet iemands ondergescheten reet zou willen aflikken. Jij wel? En zulk soort rare dingen gebeuren toch ook weer waar een camera bij staat, en stel je voor dat je kleinkinderen het ooit op youtube vinden?  Lijkt me zulke rare gesprekken opleveren.

Dus. Gruwel bdsm. Ik denk in plaatjes. En zo lang ik me kan herinneren heb ik bepaalde beelden waarbij ik een wee gevoel in mijn buik krijg. Mijn vroegste herinnering is dat ik van de basisschool naar huis liep, en ik ineens gruwelde bij de gedachte in een drol te happen. Dat het dan zou aanvoelen als stevige chocolade mouse, en toch heel vies was. Of dat iemand een paperclip zou uitvouwen, en dan het dunne ijzer heel langzaam in dat roze stukje in je ooghoek zou duwen. Er waren er meer, maar deze herinner ik me nog. Best bizar, eigenlijk. Maar ik zag het dan helemaal voor me, en werd er soort van misselijk van.

Zulke beelden helpen wel. Poepseks is niet mijn ding en als ik Bryan helemaal wil uitsquicken moet ik over zijn ooglid likken als zijn ogen dicht zijn. Ik vind het ook wel bizar aanvoelen aan mijn tong, maar zijn reactie is veel leuker. Ik kan het iedereen aanraden.

Maar de laatste mentale squickfilm kwam door een verspreking, of een random opmerking, ik weet het al niet meer. In ieder geval, de ingrediënten zijn een kitspuit met purschuim, en een neus. Stel je voor hoe iemand het smalle plastik tuitje in je neus schuift, en dan de chemische substantie je neus in spuit. Waarschijnlijk verga je dan al van de pijn, want chemische meuk, maar dan. Purschuim begint als een vloeistof, maar gaat dan langzaam uitzetten en hard worden. De gedachte eraan, hoe dat schuim in je neus- voorhoofd- en bijholten hard wordt, deed mij ontzettend gruwelen.

Zou een interessant verhaal opleveren in de eerste hulp, als je het zou overleven. Waarschijnlijk niet. Dus is het al geen bdsm meer. Gelukkig.

Maar dan nog zou daarmee te spelen zijn. Er zijn mensen die voor de shock-waarde een levend slangetje via de neus naar de mond laten gaan. En over krioelerige diertjes gesproken, ik las een keer een broodje-aap verhaal over een vrouw die allemaal maden in haar vagina scheen te hebben omdat haar vriend het deed met lijken. Gruwel! Oh, wacht, ik herinner me ineens dat ik als kind in de mijn geheim (of iets dergelijks) een verhaal las van een vrouw die als kind door haar broer werd mishandeld. Die broer schoof via een trechter langpootspinnen bij haar naar binnen. Ik zit hier met gekruiste benen te typen. En ik had daar als kind toen daadwerkelijk nachtmerries van. Wat overigens boven kwam drijven na een bizar japans filmpje. Daar perst een jongedame onder vrolijk gekir levende visjes uit haar vagina, die dan met een boogje in een kom water komen. Niet iets wat je verwacht om 2 uur ’s nachts op de festivalcamping van GMM. Niet iets waar ik op zat te wachten. Gruwel!!!

En dan heb je nog het nare ‘one man, one jar’ filmpje. Mochtje je m niet kennen (lucky you!), het is een filmpje van iemand die op een lege conservenpot gaat zitten. Ja, zitten. Die dan zijn aars in verdwijnt. En dan stuk gaat. Vervolgens gaat de gehurkte man (die je overigens alleen maar beneden de gordel in beeld ziet) stukken glas uit zijn bloedende anus plukken. Het filmpje eindigt met een schreeuw. En waarschijnlijk een tripje naar de eerste hulp.
En dan het filmpje ‘one man, one screwdriver’. Daar verdwijnt een schroevendraaier in een urinebuis… handvat eerst! Iemand bloed willen zien ejaculeren? Moet je die op gaan zoeken. En tja, dan valt ‘two girls, one cup’ wel mee.

Genoeg gegruweld? Ik hoop dat de anonieme zoeker die zocht op gruwel bdsm nu bevredigd is. En dat alle anderen nog een beetje lekker slapen. Welterusten.

One thought on “Gruwel Bdsm?

  1. lumen1987 schreef:

    “welterusten”… Dank je…

Geef een reactie

