Orgasm potion

Recept voor een orgasme drankje:

Orgasm Potion, gebrouwen en klaar voor comsumptie

Orgasm Potion, gebrouwen en klaar voor comsumptie

Ingrediënten:

  • 1 gewillig proefkonijn dat gevoelig is voor hypnose
  • Een rustige plek
  • Een goed beeld van wat het drankje zal doen bij het proefkonijn
  • Een ‘concept’ dat zal dienen als het toverdrankje
  • Een ander ‘concept’ dat dient als het tegengif

Bereiding:

  1. Men laat het proefkonijn plaats nemen in de rustige plek. Het liefste is deze warm en aangenaam voor jullie beide.
  2. Pas een inductie naar keuze toe, om het proefkonijn in trance te krijgen.
  3. Gebruik het toverdrankje concept als onderdeel van je verdiepende techniek. Betrek het concept in het dieper in trance brengen van het proefkonijn.
  4. Schets een beeld van wat jouw toverdrankje doet, en laat daarbij genoeg ruimte vrij voor eigen inleving en eigen invulling van het proefkonijn.
  5. Geniet van het eindresultaat.
  6. Pas het tegengif toe om de effecten van het toverdrankje weer teniet te doen.
  7. Geniet samen na van het bijzondere moment. Ruim de achtergelaten fysieke en mentale “rommel” weer op.

Toelichting en tips van de chef:

Het medium dat je als toverdrankje wilt gebruiken kan een fysiek bestand voorwerp zijn, maar kan ook een fictief ding of effect zijn. Voel je vrij om bijvoorbeeld als een heksje bezig te zijn voor de neus van je proefkonijn, compleet met tover ketel en al. Hetzelfde kun je doen voor het tegengif. Toen ik dit recept voor de eerste keer gebruikte, had ik een fictieve bal met energie gekozen als concept voor het toverdrankje en had ik een glas water met peper erin gebruikt als mijn tegengif. Dat laatste was trouwens een bewuste keuze, gezien ik voor een aparte smaak wilde gaan die niet heel erg natuurlijk is en daarom het proefkonijn overtuigd kon zijn dat het tegengif wel moest werken zonder dat ik dat al te veel bij moet toe te lichten.

Voor dit recept is het naar mijn mening een goed idee om een mooi en levendig beeld te hebben van wat je toverdrankje doet. Ik houd daarbij zelf van een langzaam opbouwende invloed, met een beetje het gevoel dat dit langzaam maar gestaag en met onontkoombare zekerheid zich voltrekt. Zo heb ik de tijd genomen om het langzame proces dat mijn bal van energie zou hebben uit te denken voordat ik het ging toepassen. Zo had ik het idee dat mijn toverdrankje 4 stadia had en dat deze stadia in elkaar over zouden gaan. Niet alleen dat, mijn toverdrankje zelf bevatte een hypnose verdiepend proces, zodat mijn proefkonijn verder in trance kon raken.

Het eerste stadium van het toverdrankje is het ‘brouwen’ en toedienen ervan. Het leek mij een mooi en sterk concept om in de suggestie te betrekken. Mijn idee erachter is om focus te verkrijgen en een zaadje te planten over de mogelijke dingen dat mijn drankje kon doen. Het zorgt ervoor dat ik mijn proefkonijn kan betrekken in het proces van het maken van het drankje in de hoop dat de slagingskans ervan verbeterd. In mijn geval had ik mijn proefkonijn na de inductie haar hand in het zonnetje op laten houden. Ik ben er vervolgens met mijn vinger op haar palm gaan roeren om een gevoel van turbulentie op te roepen. Dit gevoel ben ik gaan koppelen aan het idee dat er een bal van energie op haar hand was gaan vormen. Ik ben al roerend gaan uitleggen dat de bal van energie zich aan het voeden was aan alle positieve energie om ons heen. Dat het kracht putte uit de zon zelf, uit de warmte van de verwarming en uit de liefde afkomstige uit onze harten. Naar mate de bal groter werd, was ik ook grotere cirkels gaan beschrijven op haar hand.
Wanneer eenmaal het drankje af is, moet het nog doorgeslikt worden. Ik heb hierbij mijn proefkonijn de tijd laten nemen en focus laten opbouwen door de bal met energie naar zich toe te brengen naar mate de bal uit meer energie bestaat. Als het ware de suggestie geplaatst dat het zich ook langzaam een weg wilde vinden bij haar naar binnen en daarnaast ook een opbloeiende nieuwsgierigheid als suggestie geplaatst om het opbouwende karakter te ondersteunen.

De tweede trap van het toverdrankje is om rust in het lichaam te brengen en de persoon in kwestie op diens gemak te laten voelen. Hierbij heb ik de energie een langzaam kruipend en pulserend karakter gegeven. Met elke puls spreidde de energie een klein beetje verder en begon het van binnenuit steeds meer van het lichaam te omvatten. Eerst de organen maar op een gegeven moment ook de huid en uiteindelijk de puntjes van de haren. Ik heb daarbij ook specifiek voor een pulserend gedrag gekozen, gezien je zit van buitenaf goed kan begeleiden. Je kan er de beat van de muziek voor gebruiken of je eigen hartslag of het tempo uittikken op je subject.

Stadium nummer drie was alles met elkaar in verbinding brengen. Ik heb daarvoor een tweede pulserende laag in de energie aangebracht, die op zijn eigen manier pulseerde. Deze laag heb ik langzaam en diep laten pulseren, duidelijk merkbaar in zijn bewegende golven die door het lichaam gaan reizen. De reden hierachter is dat ik uiteindelijk naar orgasmen toe aan het werken ben en deze zo heftig als mogelijk wil maken door het gehele lichaam erbij te kunnen betrekken. Het gebruiken van een tweede laag was ook een bewuste keuze gezien je op die manier twee verschillende tril processen kan maken, wat voor de laatste trap relevant is.

Trap 4 heeft als doel om de orgasmen op te wekken. Ik heb daarvoor gekozen om de eerste energielaag te laten trillen, heel lichtjes met wel snel (hoge frequentie). Ik wil hiermee de werkende kracht van het toverdrankje dat tot zijn toppunt komt over laten brengen op mijn proefkonijn. Daarnaast was mijn hoop dat dit een gevoel van overweldiging teweeg kon brengen. Vervolgens heb ik deze energielaag een licht erotisch gevoel laten opwekken om het proefkonijn alvast op te warmen.
Daarna heb ik de diep pulserende tweede laag gebruikt om het genot op 1 plek te laten vervoeren over het gehele lichaam. Hierdoor verplaatst een streling op de arm door het gehele lichaam en komt daarbij dus ook langs alle erotische zones van het proefkonijn. Het helpt ook dit feit duidelijk te maken bij je proefkonijn. Nadat ik dit effect heb laten inwerken, bouw ik de intensiteit op door de diepe golven bij uiteindes van het lichaam terug te laten kaatsen, met als gevolg dat er dubbele golven ontstaan. Met dit proces van kaatsen en de daarbij horende verhoging van de intensiteit, bouw ik de geilheid op.

Op een gegeven moment weet je het punt te bereiken dat er een hoogtepunt bereikt gaat worden, doordat de golven en trillingen in de energie naar een crescendo toe werken. Op een gegeven moment wordt het energie niveau te hoog dat het compleet instort en daarbij alle opgevoerde energie in een keer loslaat op het gehele lichaam. Dit zorgt voor een orgasme waarbij het hele lichaam in betrokken is: van geslachtsorgaan tot ledematen tot de aderen en zenuwen. Immers, alles staat met elkaar in verbinding. Maar daar blijft het niet bij, want de persoon in kwestie doorgaat over het algemeen fysieke schokken en spier contracties die voor nieuwe trillingen zorgen, bovenop die al bestonden.

En zo ontstaat er eigenlijk een oneindige cyclus. Trillingen, bewegingen en de contracties van het proefkonijn introduceren nieuwe trillingen, terwijl die trillingen weer langzaam en gestaag weer opbouwen tot een nieuw crescendo, wat weer beweging veroorzaakt. Vergeet vooral niet te melden dat geluid ook niets anders is dan trillingen in de lucht en praten de stembanden laten trillen. En dat dit weer door het gehele lichaam voelbaar gaat zijn omdat het gehele lichaam in verbinding met elkaar staat. Dit blijft continu opbouwen en naar mate de tijd vordert word de tijd die nodig is om een nieuw orgasme te bereiken kleiner.

Wanneer de persoon diens taks heeft bereikt, ben ik het tegengif gaan halen en toedienen. Neem vooral de tijd om bij te komen, te hydrateren en daarna je suggesties op te ruimen. Het is een hele intense ervaring maar ook heel mooi.

Bon apetit!

-Lumen1987

2 thoughts on “Orgasm potion

  1. […] gaan trillen. En zo doende werkte ik naar de “Energy/Orgams potion” suggestie waar ik al eerder over had geschreven. Ik gebruikte de energie om z’n hele lichaam in verbinding met zijn hele lichaam te stellen. […]

  2. […] Orgasm Potion suggestie, zie een eerdere post van mij hier. […]

Geef een reactie

