Body service

Het begon, net zoals de touwtjes,  al met mijn eerste speelpartner, een dominante friend-with-benefits. Na een avond spelen bleef ik meestal daar slapen en ’s ochtends werd er gedoucht. En nog wat meer gespeeld, maar vooral gedoucht. Eerst droogde ik alleen de plekjes af, die hij vergeten was. Dat werd al snel bijna alles afdrogen en daarvoor dus ook op tijd klaar staan met een handdoek. Daar kwamen later nog voetmassages, bodylotionbeurten en dat soort dingen bij.

Ik vond het prettig om te doen. Omdat hij er zo duidelijk van genoot, maar ook omdat het een eenvoudige taak was met een onmiddelijk zichtbaar resultaat. Dat maakt het veel makkelijker om je te focussen, het is bijna meditatief. Ik vind het daarnaast gewoon fijn om een soort van kamenierstertje te zijn. Je raakt iemand aan, maar je mag niets anders doen dan wat je opdracht is. Je bent bijna een ding, een hulpmiddel om af te drogen, in te smeren, aan te kleden en wat je zelf wilt, dat is even niet belangrijk. Ik kwam er recent pas achter dat deze fetish ‘body service’ heet, wat ik zelf overigens een verwarrende term vind. Ik hoor mensen niet zoveel over body service, ik vraag me ook af of het gewoon niet gebeurt of dat mensen het er niet over hebben, maar er wel mee spelen.

Mijn andere partners hadden/hebben er wat minder mee, maar een fijne massage blijft vaak welkom. Ondanks dat ik geen voetfetishist ben, geef ik bijvoorbeeld graag netjes op mijn knietjes een fijne voetmassage. En heel soms dan fantaseer ik toch even over iemand in bad helpen, haren borstelen, korsetten aanrijgen en al dat soort dingen…

2 thoughts on “Body service

  1. fadinggender schreef:

    Bezie jij bodyservice geven vanuit een dominant of onderddanig perspectief?

Geef een reactie

