Goede voornemens!

Voor het nieuwe jaar probeer ik elk jaar de goede voornemens af te zweren, maar toch heb ik er ook dit jaar weer een paar. Één van die voornemens is om meer blogposts te gaan plaatsen, dus dat ga ik ook gewoon proberen! Inspiratie is er genoeg, nu nog even de tijd vinden om ze te schrijven.

Een ander goed voornemen is trouwens dat ik vind dat ik nog veel meer kinky stuff uit mag halen, ben ik de enige die de combinatie van die twee voornemens wel goed ziet komen? 😉

One thought on “Goede voornemens!

  1. centraaloplaadpunt schreef:

    Meer kinky stuff uithalen en er over bloggen: jeej!!

Geef een reactie

