FemDom feestje

Ik heb al een tijdje niets geschreven hier. Ik ben begin december geopereerd dus had even wat anders aan mijn hoofd. Nu ik goed aan het opknappen ben, ben ik alweer een nieuw feestje aan het organiseren. Terwijl ik daarmee begonnen ben beacht ik mij dat ik hier niet eens verteld heb hoe het afgelopen feestje gegaan was, dus bij deze alsnog.

Eind november was het feestje en ik heb het gehouden bij Phee’s in Zaandam. Voor wie Phee’s niet kent, het is een kleine locatie met 2 verdiepingen aan speelruimtes tot een maximum van 45 personen (en dan is het ook echt vol!). Wij waren in totaal met zijn 17-en. 9 dames en 8 heren. Mooi aantal voor een eerste feestje.
Het doorlopende thema van de middag was High Tea. Omdat het voor iedereen de eerste keer zou zijn om zo’n feestje te bezoeken had ik er express voor gekozen om de regels zo min mogelijk te houden.

De regels die we wel hadden luidden alsvolgt:
– de heren zorgen voor de bediening, zowel de hapjes als de drankjes. (voorbereiding van de hapjes is gedaan), de vrouwen mogen dus altijd daarom vragen bij de heren. De heren mogen niet weigeren.
– De heren mogen zelf ook gewoon deelnemen aan de high tea (dus iets eten of drinken), maar de vrouwen gaan wel voor. Bijv: als 1 van de heren net op het punt staat iets te eten en een dame vraagt hem om een drankje te halen, dan doet hij dat eerst.
– Er wordt niet een specifieke tijd ingesteld om te kunnen spelen, dat mag gewoon tussendoor.
– Elke dame mag elke heer benaderen om een spel te spelen. Elke heer mag zo’n spel weigeren. Wil je met je eigen subje iets anders afspreken, is dat uiteraard toegestaan.

Bovenstaande regels zorgen ervoor dat er sowieso interactie is, de heren zorgen er nl voor dat wij Dames goed verzorgd zijn. Dit heeft het vordeel dat niet iedereen afwachtend in een kringetje gaat zitten tot er iemand besluit iets te gaan doen.
Gelukkig had mijn aanpak geholpen, er werd volop gespeeld, ook veel interactie tussen de verschillende stellen. Volgens mij heeft iedereen die aanwezig was wel iets gedaan met iemand die niet hun eigen partner was.

Waar ik van te voren een beetje bang voor was gebeurde gelukkig niet. Ik was bang dat ik teveel alles wilde controleren en daardoor zelf er niet van zou gaan genieten. Gelukkig bleek het tegendeel waar. Ik kon tommie makkelijk toevertrouwen aan de andere Dames, dat voelde veilig genoeg voor mij. Ook daarom had ik alle mogelijkheden om mijzelf te gaan vermaken, wat ik dan ook zeker gedaan heb. Toen 1 van de andere Dames haar sletje aanbood om hem te neuken met mn strap-on kon ik natuurlijk geen nee zeggen. Terwijl ik daarmee bezig was, kwam er nog een ander Dame bij die ook haar strap-on tevoorschijn haalde zodat hij haar kon pijpen. Later hebben we de rollen nog eens wat omgedraaid en hebben het sletje goed kunnen gebruiken met z’n tweeën, terwijl zijn eigen Dame lekker toekeek.

ondertussen was echt iedereen aan het spelen, wat een klein beetje jammer was, want wie moest ik dan nu vragen om wat te eten klaar te maken?? Echt jammer is dat natuurlijk niet, het geeft aan dat iedereen het een veilige omgeving vond om zijn gang te gaan en dat was ook mijn bedoeling. Blij dat het zo heeft uitgepakt.
Wel denk ik dat ik voor deze keer een advertentie ga zetten om 2 extra subjes speciaal voor de bediening te hebben. Dat zou toch wel handig zijn.

Nieuwe datum staat in ieder geval al vast en de aanmeldingen gaan als een trein. Binnen een uur had ik al 16 aanmeldingen! Ik hou jullie op de hoogte!

 

 

2 thoughts on “FemDom feestje

  1. Peter schreef:

    Duidelijke beschrijving van zo’n leuk evenement. Originele opzet.

  2. zofianina schreef:

    Hoihoi!
    Je mag ook altijd mij vragen om te helpen met de bediening, of het klaarmaken van de hapjes en taartjes bakken enzo, hè?! 😉
    Liefs van zoof

Geef een reactie

