Nieuwe grens ontdekt

Dus, ik heb blijkbaar een nieuwe grens ontdekt. Nouja, we hebben die samen ontdekt. Blijkbaar heb ik er ‘problemen mee’ als iemand op mijn lip bijt. Klinkt een beetje suf he? Ik weet het, het is een beetje raar, ik had het zelf ook niet verwacht.

The limit sign

Eigenlijk komt dat niet eens door het bijten in mijn lip zelf. Maar door een andere grens die ik heb: bloed. Bloed hoort in mijn lichaam. Punt. Maar om een of andere reden krijg ik een mental picture dat mijn lip open raakt en flink gaat bloeden. En tjsa… dat is nogal een beetje een issue voor mij.

Maar ik vind het wel interessant hoe dat zo loopt. Hoe dingen die eigenlijk heel los van elkaar staan, opeens op zo’n rare manier aan elkaar gelinkt raken.

-Lumen1987

One thought on “Nieuwe grens ontdekt

  1. knuffelslet schreef:

    Soms werken grenzen nou eenmaal zo. Ik ken mensen die best wel edge-play doen, maar voor wie kietelen te ver gaat.

Geef een reactie

