Hypnose: Geilheid slider

In mijn ervaringen over mijn eerste hypno-meet had ik geschreven over dat ik een geilheid slider als suggestie had achtergelaten bij mijn partner. Nu kreeg ik vragen of ik misschien kon toelichten wat ik precies heb gedaan om dit te bewerkstelligen. Dus bij deze, een achter de schermen post over hypnose in actie, gebaseerd op drie keren dat ik hem heb aangelegd:

Hypnose

Ik denk dat de inductie methode die je gebruikt om de persoon in trance te brengen er niet heel erg toe doet om het doel van de geilheid slider te bereiken. Ik heb gewoon de Hand-drop inductie gebruikt gezien ik daar het meest bekend mee ben en daar het meest vertrouwen in heb dat ik daarmee iemand in trance weet te krijgen. En dat is denk ik wel een belangrijk component, dat vertrouwen hebben in je hypnose vaardigheden. Zeker als je met iemand werkt die wat sceptisch is over hypnose en de mogelijkheden daarvan (op hen).

Na de inductie heb ik de persoon in kwestie verdiept in hypnose. Ik heb dat gedaan met een techniek die op de hypnose meet gedemonstreerd was, door de persoon zijn armen slap te laten hangen en deze op diens benen te laten vallen. Je verteld er dan bij dat elke keer dat de arm op diens been valt, de persoon 10x dieper in trance raakt. Ook hier zou waarschijnlijk elke andere verdiepingstechniek kunnen werken; ik heb gewoon datgene gebruikt wat ik ken en waarvan ik weet dat het (tot nu toe) werkt. Bij het verdiepen streef ik tot het niveau van pijnloosheid te komen (je kan de persoon die je hypnotiseerd dan bijvoorbeeld heel hard knijpen en de pijn komt gewoon niet aan bij die persoon).

Vervolgens druk ik met mijn vingers een denkbeeldig lange schuifbalk op het been van de persoon in kwestie, in mijn geval besloeg die het hele bovenbeen. Ik vertel hen daarbij dat ik zojuist een schuifbalk op hun been heb gedrukt. Eentje die omhoog en weer omloog gaat. Terwijl ik vertel dat het schuifje omhoog en omlaag gaat, plaatst ik mijn vingers alsof ik het knopje van de schuifbalk beet heb bij de knie, breng ik deze omhoog en ook omlaag. Dit om het gevoel van de schuifknop door te laten dringen bij de persoon in kwestie en op die manier al een indicatie heeft van het berijk van de schuifbalk.

Vervolgens vertel ik waar de schuifbalk voor dient, namelijk dat het een schuifbalk is die de persoon’s opwinding en geilheid kan reguleren. Ik vertel erbij dat wanneer deze op zijn laagste stand is (bij de knie dus) men eigenlijk een gewone, neutrale gemoedstoestand heeft. Maar dat wanneer ik, en leg daarbij dan ook nadruk op het ík, het schuifje een stukje omhoog schuif, dat de persoon dan al een stukje spanning zal gaan ervaren. Ik schets hierbij scenario’s waarbij iemand een klein beetje stoute spanning zou kunnen ervaren, zoals wanneer je een stoute dagdromen hebt over diens vriendje of vriendinnetje of wanneer die persoon een afbeelding zou zien van iemand die diegene erg aantrekkelijk vind. Terwijl ik dat vertel houd ik die fictieve schuifknopje beet op de plek waarbij deze gevoelens op verankerd moeten raken en maak ook duidelijk dat er een duidelijk verband zit tussen waar dat schuifje op dit moment zit en de gevoelens die daarbij horen.

Dan schuif ik het schuifje een stukje hoger en omschrijf ik scenario’s die een stukje intensere vormen van opwinding zouden oproepen. Bijvoorbeeld wanneer diegene actief aan het fantaseren is over seks of BDSM spel. Ik probeer de persoon te motiveren om dit goed voor te stellen en hetzelfde gevoel van het fantaseren op te roepen. Opnieuw probeer ik een duidelijk verband te leggen tussen de emoties en de plek van de schuif op het been.

Bij het volgende stadium van het schuifje betrek ik de meer lichamelijke gevolgen van lichte opwinding erbij, naast de gevoelens. Dus een lichte versnelling in iemands hartslag, dat die persoon het warmer krijgt, dat de huid misschien licht begint te tintelen of dat het voelt alsof alle aderen in iemand lichaam net een klein beetje wijder worden. Ik laat de persoon daarbij inbeelden wat de gevolgen zijn voor diegene wanneer diegene met zichzelf zou gaan spelen.

Weer een trapje verder is waar de opwinding al redelijk groot te noemen is en de geilheid zich een beetje een grip begint te krijgen op de persoon in kwestie. Ik motiveer de persoon vooral zichzelf te willen aanraken, zichzelf te strelen en zich over te geven aan de opwinding. Zich meer een te worden met de geile wensen die de gedachtenstromen en fantasiën de gehypnotiseerde ‘toespreken’ en dat hij of zij daar rustig op in mag gaan als die het wilt.

De volgende trap is dat de wil om het zich tegen de geilheid te verzetten niet meer aanwezig is. De gedachte dat niet aan jezelf zitten niet meer in je opkomt, maar dat je hele lijf juist schreeuwt om aangeraakt te worden. En dat de gehypnotiseerde dat ook vooral zou moeten doen en dat het ook juist heel goed en lekker is om te doen. Dat ik het niet erg vind dat die persoon aan zichzelf zou zitten, dat het eigenlijk niets anders dan compleet natuurlijk is om te doen. Handen die verdwalen naar borsten, kruis of de binnenkant van diens been… allemaal goede gedachten waar wat mee gedaan zou moeten worden.

Het daarop volgende statium is het overweldigende gevoel dat je zelf de honger naar seksuele aandacht niet meer kan stillen. Hoe graag de persoon het ook zou willen, het is eigenlijk net niet genoeg. Dat het verlangen dat iemand anders zijn or haar seksuele genochten voedt alleen maar nog grotere en belangrijker wordt. Dat de gehypnotiseerde tegen diens vriendje of vriendinnetje aan zou willen vlijen en te gaan strelen en zichzelf tegen diegene aan te druken en te schuren. Het liefst iemand willen versieren en verleiden om die persoon maar zover te krijgen dat die de seksuele needs van de gehypnotiseerde kan stillen.

Het laatste stapje, waarbij de schuif op vol staat, is het stadium waar de wanhoop naar seksuele aandacht compleet overtoeren draait en de geilheid zo intens is dat de gehypnotiseerde echt totaal niet meer weet waar hij of zij het zoeken moet. De wens om klaar te komen is practisch een noodzaak geworden in dit stadium. Enkel, de persoon kan het zelf niet voor elkaar krijgen, hoe graag diegene het wil. Ik bouw deze limiterend factor expliciet in, om ervoor te zorgen dat de gehypnotiseerde niet klaarkomt en daarbij het risico loopt dat de geilheid op een natuurlijke manier wegvloeit en daarbij de suggestie om zeept haalt.

Vervolgens ga je even onder hypnose met de schuifbalk spelen, om te demonsteren aan de gehypnotiseerde dat die schuifbalk ook echt werkt. Daarnaast heeft het ook als doel om de suggestie te versterken, omdat er een soort circulaire versterking door gaat ontstaan: doordaat de persoon geiler of juist minder geil wordt van de schuifbalk versterk je het idee dat de suggestie volledig is doorgedrongen in de persoon, en dus gaat die persoon er meer in geloven dat het zo werkt. Omdat de gehypnotiseerde persoon meer geloofd en overtuigd is van de werking van de schuifbalk zal de respons op de plek van de schuifbalk ook beter zijn en zo is de cirkel rond. Ik praat dierbij ook in op de gehypnotiseerde, om als het ware de schuifbalk figuurlijk nog even goed aan te drukken.

Daarna breng ik de schuifbal weer helemaal omlaag en haal ik de persoon weer uit hypnose. Ik praat even de ervaring door met de persoon en midden in het gesprek zal ik de schuifbalk omhoog zetten. Dit om te testen of de suggestie ook buiten de hypnose is blijven hangen. Als blijkt dat dit het geval is, dan is het tijd om wat plezier te hebben met die nieuwe ‘speeltje’.

Nog leuke random feitjes die naar boven zijn gekomen tijdens het gebruik van de schuifbalk:

  • Als je explicitiet genoeg bent in dat wanneer jij de schuifbalk verschuift er iets gebeurd, zal de gehypnotiseerde zelf niet de schuifknop kunnen bedienen. Erg leuk als je in een gemene bui bent en de schuifbalk op vol te zetten en dan maar eens te gaan koken ofzo.
  • Uiteraard kan het ook leuk zijn om de schuifbalk operaarbaar te laten zijn door anderen. Denk aan 2 subjes die elkaars schuifbalkje kunnen bedienen. Of misschien slechts elkaar schuifbalk omhoog kunnen bedienen.
  • Schijnlijk is het een hele interessante ervaring als je de schuifknop snel ophoog en omlaag doet. Het werd door de dames waarop ik het gebruikt had omschreven als gevingerd worden, of een vergelijkbare ervaring.
  • De schuifbalk gedraagd zich waarschijnlijk als zo’n LED touch-slider. Daar waar je je vingers plaatsd, de schuif naartoe beweegd.

Ik hoop dat jullie hiervan kunnen genieten zoals ik dat heb gedaan.

-Lumen1987

3 thoughts on “Hypnose: Geilheid slider

  1. subduced schreef:

    mooi zeg, ik zou zoiets ook wel willen ondergaan.

  2. […] science’ zaten. Na de inleiding heeft Lumen er een heel gevoelig gemaakt en daarna zijn slider toegepast op een andere dame en ik geloof dat beide dames niets te klagen hadden. Ik merk wel dat […]

Geef een reactie

