Hulpstukken

Achter het klepje van mijn stofzuiger zit een verzameling hulpstukken. Er is een hulpstuk voor elke stofzuigklus die je maar bedenken kunt en met een paar seconden wissel je van hulpstuk.

Mensen hebben niet zo’n handig vakje met hulpstukken. Die moeten het doen met waar ze mee geboren zijn. Misschien dat je er nog iets bijkoopt, maar dat is toch niet hetzelfde als iets wat echt onderdeel van je is. Ik had laatst mijn eerste echte dildogordel gekocht (touw werkt, maar zit vaak niet helemaal fijn, vind ik). Daar was ik blij mee, ik heb ook even een dansje gedaan met voorbinder voor om het totaaleffect even goed te ervaren. Is trouwens echt aan te raden, maffe dansjes verbeteren je humeur echt 200%. Maar ik begon me wel weer af te vragen hoe het zou zijn om nu echt een penis te hebben.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij met mezelf en mijn vrouw-zijn. Ik ben alleen nieuwsgierig; ik vraag me soms af hoe het zou zijn om tot die andere helft van de wereldbevolking te behoren. Qua sociale aspecten enzo, maar ook qua ‘hardware’. Een voorbinder laat me op een of andere manier al anders voelen, het geeft me mogelijkheden die ik normaal niet heb. Maar het blijft een stuk stof met een siliconen-uitsteeksel, zonder zenuwuiteinden en al dat soort dingen. Ik hoop eigenlijk stiekem dat het in de komende jaren een beetje wil lukken met het hele multimodale virtual reality ding. Het moet toch mogelijk zijn om met wat sensoren en motortjes een levensechte illusie te creëren dat je een ander lichaam hebt…

3 thoughts on “Hulpstukken

  1. lumen1987 schreef:

    Dat, of hypnose 😉

  2. RC schreef:

    ik ad je graag dat dansje had zien doen 😛

  3. centraaloplaadpunt schreef:

    Iets waar ik ook heel nieuwsgierig naar ben ja!
    …en jeej voor maffe dansjes 😀

Geef een reactie

