Eerste hypno-meet – Deel 2: De praktijk als hypnotiseur

In Deel 1 over mijn ervaringen van mijn eerste hypnose meet schreef ik over het theorie gedeelte dat in de meet naar voren kwam. Vandaag ga ik verder met de praktijk ervaringen die ik die dag heb opgedaan, zoals beloofd!

HypnoseZoals ik al had geschreven, heb ik beide kanten van het hypnotiseren ervaren: ik heb iemand onder hypnose gebracht en ik heb zelf hypnose ervaren. Laat ik beginnen met mijn eerste keer hypnotiseren. Onder begeleiding had ik de hand drop inductie techniek uitgeprobeerd. Dat ging eigenlijk heel erg goed, misschien ook omdat de persoon op wie ik aan het oefenen was zelf al flink wat ervaring had met hypnose. Ik wist haar in een stabiele trance te krijgen en het was me ook gelukt om zowel een “terug in hypnose”-trigger aan te maken bij haar, als een “kom maar uit hypnose”-trigger. Ik vond vooral de “terug in hypnose”-trigger erg interessant. Ik had eigenlijk niet verwacht dat het me zou gaan lukken, maar het ging zelfs eigenlijk gewoon vlekkenloos. Ik had vervolgens een post-hypnotische suggestie bij haar geplaatst, eentje die ik van Derren Brown (zoek eens wat van hem op op youtube, hij heeft leuke tv-afleveringen gedaan. En niet alles gebaseerd op hypnose) had afgekeken: handen aan elkaar ‘vast plakken’ onder hypnose en vervolgens mijn oefenpersoon weer wakker gemaakt. Was best wel grappig om te zien dat ze niet zelf voor elkaar kreeg om haar handen van elkaar te doen.

Vervolgens was ik nog die suggestie gaan checken, door mijn sleutelbos naar haar toe te werpen. Ik maakte enkel een kleine vergissing, in dat ik dat deed terwijl ik haar zei dat ze het moest vangen. Ze was op dat moment net uit trance en dan zijn mensen doorgaans nog even gevoelig voor suggesties en opdrachten: waarbij de opdracht om die sleutelbos te vangen als een soort ‘override’ kon dienen wat wat er eerder was opgelegd. Maar het creëerde eigenlijk wel een leuke scenario, want ze kreeg maar haar handen voor een beetje van elkaar om een kommetje te maken. Na die werp actie, bleef de rest nog steeds gewoon aan elkaar geplakt! How cool is that! Uiteindelijk had ik haar weer terug in hypnose gebracht met die trigger die ik had aangemaakt (scheelt toch weer tijd) en het denkbeeldige plakspul, wat ik tijdens de hypnose had gebruikt om ze aan elkaar te doen, weer verwijderd.

Later op de dag heb ik nog wat uitgeprobeerd, wat best wel een doorslaand succes was geworden. Het thema van de meet was namelijk bimbofication. We hebben nog een hele discussie gehad over wat men nu verstond onder de term bimbo, en hoe de verschillende opvattingen voor leuke misverstanden zou kunnen zorgen. Eerder op die dag had iemand de term (die ik alweer vergeten ben) dat ging over dat een soort verstelbare anker/trigger kan aanmaken. Dus zodoende kwam ik met het brilliante plannetje om een geilheid-slider op mijn vrijwillige slachtoffer te plaatsen. Aan de ene kant was de geilheid compleet afwezig, en aan de andere kant van het schuifknop was compleet wanhopig van geilheid en het op het randje van klaarkomen zitten en er bijna alles voor over zou willen hebben dat ik haar hielp met klaarkomen. En het was me ook gelukt! Ik heb gewoon een denkbeeldig schuifknopje kunnen maken, op haar bovenbeen, waar ze in een mum van tijd van normaal kon veranderen in een hyper-geil ding, en met alle stadia die daartussen in zaten.

En wat kan je dan leuke dingen doen als je zo’n schuifje hebt. Ik ben helemaal weg van Tease & Denial (had je mogelijk al over gelezen in een eerder stukje van me), dus die bood een legio aan opties. Gaan zitten plagen door de slider op “beetje opgewonden” te zetten en daarop te laten staan. En af en toe het schuifje weer een klein beetje omhoog gaan zetten, en dan weer verder praten met het vrijwillige slachtoffer of gewoon mensen die ook op de meet waren. En dan op een onverwacht moment die schuif compleet op “vol” zetten waardoor het lieftallige meisje in een kronkelende, luid-kreunende slet veranderde… om daarna weer hijgend van de spontane opwelling van lust bij te komen wanneer je het weer terug zette op “uit”. Uiteindelijk was ik zelfs nog zo gemeen om het schuifje op grofweg 70% vol te zetten en haar de optie te geven wat ik hem wel weer omlaag wil stoppen als ze een zeker meisje wist te versieren om haar te zoenen (want een dude zou ik te makkelijk vinden, zeker het haar soort gekreun. Volbloeide discussies over dingen dat je kon doen met hypnose werden door haar gekreun gestaakt omdat ze totaal niet relevant meer waren). Uiteindelijk ben ik haar maar weer gaan ‘motiveren’ door het schuifje weer wat hoger te zetten en haar lekker in haar eigen sop gaar te laten koken. Uiteindelijk kreeg ze het niet over haar hart om haar te proberen te versieren, omdat ze dat eng vond. Dus heeft ze een deel van de dag gespendeerd in grote geilheid en ‘last’ gehad van haar kwalende handjes die het soms niet konden weerstaand om aan zichzelf te gaan zitten, ookal was ze gewoon in gezelschap. Uiteindelijk heb ik haar nog wel beloond met een orgasme, door het schuifje vol op te draaien en een klein beetje over haar kruis te aaien. Ookal was het maar zo lichtjes, het was voor haar genoeg om toch nog te klaar te kunnen komen. Ik denk dat er genoeg mensen van dit stukje spel van ons hebben meegenoten.

Maar ik ben zelf ook nog onder hypnose geweest. Maar dat is voor deel 3.
To be continued…

-Lumen1987

3 thoughts on “Eerste hypno-meet – Deel 2: De praktijk als hypnotiseur

  1. […] Deel 1 en Deel 2, bij deze het 3e en laatste deel over mijn eerste hypnose meet. Dit keer over mijn ervaringen van […]

  2. […] mijn ervaringen over mijn eerste hypno-meet had ik geschreven over dat ik een geilheid slider als suggestie had achtergelaten bij mijn partner. […]

  3. […] ben ik dus inderdaad naar een hypnose meet gegaan, waar de ervaringen van terug te vinden zijn op Think about Kink. Toen had ik nieuwe vaardigheden opgedaan en gezien met vriendinnetje ook […]

Geef een reactie

