Level 2 feest: de afloop

Een tijdje geleden heb ik hier iets geschreven over een level 2 feest waar ik heen zou gaan. Crownless heeft in haar post er al wat over verteld, maar het is denk ik ook wel leuk om meer verhalen erover te horen.

Crownless zei het ook al, het is eigenlijk best lastig om opeens zoveel subjes tot je beschikking te hebben.
Waar ik van te voren enorm veel plannen had met iedereen, sloeg ik op het feest een beetje dicht.
Alle andere Dominanten lijken enorm zeker van zichzelf (of dat ook echt zo is, geen idee), en dat werkte ineens een beetje averechts bij mij. Daarbij ben ik enorm beschermend tegenover mn kleintje, dus als een automatisme let ik altijd op hem. Ook wanneer ikzelf met iemand anders bezig ben, maar ook als iemand anders met hem bezig is. Stiekem gaat daar dus best wel wat tijd inzitten.

Ik heb me echt wel prima vermaakt hoor op dit feestje, lekker kijken naar anderen vind ikzelf ook altijd erg leuk, kan ik nog eens wat afkijken bij anderen. Daarbij is het ook weer niet zo dat ik helemaal niets met andere subjes heb gedaan.
Ik had een fijn mix’n’match spel. Degene die ik onder handen kreeg was een echte maso, dus daar kon ik wel mee uit de voeten. Hoorde later dat het haar ook echt heel goed was bevallen, dus dat maakt het extra leuk.
Later samen met 1 van de andere dames 2 lieve mannelijke subjes onderhanden genomen. Ik had mijn luie dominanten zweepjes bij me, dus ik heb me ook toen prima vermaakt, we waren een goed duo samen.

Ook ben ik jullie nog de outfit van mn kleintje verschuldigd. Hier heb ik hem toch maar even onherkenbaar gemaakt, maar op fetlife kan je de onbewerkte versie bekijken.

Outfit van mn kleintje op het level 2 feest

Dan nog een kleine update. Ik heb al een tijdje geleden genoemd dat ik met een eigen feestje bezig ben. Het betreft hier een FemDom Feestje. De voorbereidingen zijn in volle gang en het aantal enthousiaste reacties is motiverend! Ik houdt jullie op de hoogte.

2 thoughts on “Level 2 feest: de afloop

  1. Moralia schreef:

    Leuk om dit te lezen! Ik vond jou erg leuk op D’sUnited en heb je eigenlijk best aktief bezig gezien. Ik begrijp zeker je gevoel over het bezig zijn met veel subs tegelijk maar dat was ook wel een enorm luxe gevoel vond je niet? Ook ik heb me prima geamuseerd in ieder geval en vond het een top-ervaring.

  2. lumen1987 schreef:

    Ik denk dat eropeens mensen nieuwsgierig zijn naar wat “luie dominanten zweepjes” zijn 😛

Geef een reactie

