Fan van Tease & Denial play

Als er een soort spel waar ik ongelooflijk blij (zowel mentaal als lichamelijk) van kan worden als Dom, dan is het een goed Tease & Denial spel op zetten. Voor wie de term enigzins onbekend is: Tease & Denial is een spelvorm dat draait om het seksueel opwinden en frustreren van je slachtoffer. De kunst van intens verlangen opwekken naar meer en nét niet genoeg geven. Opgaan in elkaar vol lust en geilheid en opeens dat op het juiste moment uit terug trekken.

Tease and Denial demotivational poster

Een goede start voor de juiste mindset

Het Tease gedeelte kent ongelooflijk veel facetten, waarvan striptease en lapdancing misschien de meeste bekendste vormen van zijn. Ikzelf heb eigenlijk deze beide vormen nooit echt gebruikt om mijn slachtoffer wild van verlangen te maken. Hetgeen wat ik wel eens doe, wat dicht in de buurt komt van stripteasing, is sublief zo ver te krijgen dat ze naar mijn ontblootte bovenlijf gaat verlangen… en ik zo lang mogelijk de boot afhoud door een tshirt aan te houden. En dan de ‘obsessie’ extra te voeden door een blinddoek bij haar om te doen en dan op dramatische manier het shirt uit te doen en ervoor te zorgen dat ze het kan haren dat het uitgaat. En dan bijvoorbeeld dicht langs haar lichaam te ‘zweven’, haar mijn lichaamswarmte te laten voelen door een paar centimeter van haar af te blijven zonder dat we elkaar aanraken. En uiteindelijk dat haar misschien de gelegenheid gun om haar hander over mijn borst of rug heen te halen. Of als ik in een wat gemenere bui ben, slechts één vinger. En uiteraard moet ik ervoor zorgen dat vóór die ‘vervelende’ blinddoek weer af gaat, ik het shirt weer gewoon aan heb.

Wat ikzelf vaak doe, is in iemand bolletje en lichaam proberen te kruipen en daar de dingen uit te vogelen waar sublief seksueel door getriggerd wordt. Is zij iemand die opgewonden raakt van zoenen? Wordt ze geil van strelen, nagels over haar huid of is ze iemand die graag goed vastgegrepen wilt worden? Kicked ze op geluiden, en wat voor geluiden dan? Er zijn er specifieke dingen die je kan zeggen die bij haar verborgen lusten naar de oppervlakte halen, of gaat het om de manier hoe je iets zegt en minder wat de inhoud is? Wat ze dan ook zijn, de eerste stap voor mij is het vinden van ‘De Knopjes’.

Daarna is het lekker spelen met ‘De Knopjes’. Sommige van deze knopjes dan je slechts aan zetten of weer uit, bij andere kan je de intensiteit bepalen door eraan te draaien en waar anderen zijn als een toetsenbord waarbij de combinatie ertoe doet. Effectief ga ik ontdekkingstoch en probeer ik patronen te vinden en verbanden te leggen tussen de verschillende ‘Knopjes’. Onderzoeken van het effect als ik dingen ga combineren met elkaar. Hoe reageert sublief als ik haar mijn been aanbied waar ze dan zelf op mag schuren? Wat als ze zichzelf juist stil moet houden en ik het beweegwerk doe? Wat als ik daarbij ook een nagel licht over haar arm laat glijden, naar haar hals?
Ik kijk naar wat ik bij haar teweeg kan brengen en ik daarbij beter kan inschatten wat de factoren zij die haar opwinden en wat factoren zijn die de boel ook echt kunnen ‘afmaken’. Met afmaken doel ik niet uitsluitend op een orgasme. Dat is natuurlijk een goede (en grote) afsluiter, maar er zijn genoeg andere dingen die je als afsluiter kan beschouwen. Ik doel op dingen die een gevoel van volledige verzadiging geven, het gevoel geven dat hij of zij het eindstation heeft bereikt. Dit kan het punt zijn waarbij iemand genoeg heeft van het zoenen of heel intens overgeven aan sensaties dat je effectief van de wereld raakt.

Maar wat maakt het voor mij nu zo tof? Nou, ten eerste vind ik het ongelooflijk geil om iemands geilheid tot een hoogtepunt te voeden en dan het dat moment dat je de ‘freefall’ inzet en stopt met geven of het geven genoeg verminderd dat ze niet meer die afsluiter kan berijken terwijl het binnen handbereik is. Ik kick op die gefrustreerde blik en de reactie die volgen op de frustraties tijdens de ‘freefall’. (De term ‘freefall’ is trouwens geen ingeburgerde term binnen de T&D community, maar een woord dat ik zelf heb verzonnen. Het dekt voor mij de lading van het slachtoffer loslaten en overleveren aan diens lusten terwijl die op grote hoogte van opwinding is gebracht) Ten tweede geeft het me een gevoel van rouwe sexyness van wanneer ik een ‘freefall’ inzet en het slachtoffer met alle macht zich probeert aan mij vast te klampen of vraag/smeekt om alsjeblieft niet te stoppen. Ten derde voel ik me er ongelooflijk machtig bij wanneer ik iemand in een state of mind heb weten te brengen dat het genot van het subje compleet afhankelijk van mijn acties. Dat er dat wederzijds besef van dat feit aanwezig is bij ons, geeft met gewoon een headrush.

– Lumen1987

2 thoughts on “Fan van Tease & Denial play

  1. […] schuifje hebt. Ik ben helemaal weg van Tease & Denial (had je mogelijk al over gelezen in een eerder stukje van me), dus die bood een legio aan opties. Gaan zitten plagen door de slider op […]

  2. […] is het mogelijk niet ontgaan dat ik een liefhebber ben van een goed Tease & Denial spel waarbij ik mijn partner kan tergen. Om te werken volgens […]

Geef een reactie

