Het is dierendag! Wat zouden de petplayers doen eigenlijk?

Ik had vandaag een aparte gedachtegang in mijn hoofd. Ik vond het leuk genoeg om die op de blog te delen. Want het is namelijk een hele actuele brainfart: Het is namelijk dierendag! Heb jij je wel eens afgevraagd wat petplayers eigenlijk doen op zo’n dag? Ik besef me eigenlijk dat ik maar bar weinig weet wat er echt bij petplayers speelt. Dus veel van de dingen die komen zijn moet je vooral niet te serieus nemen. I just don’t know shit ‘bout petplay. Dat je het even weet. En neem het niet al te serieus.

Anime cat girl

Dier + Mens + Korset = BDSM petplay natte droom?

Zouden de ‘huisdiertjes’ verwend worden met een nieuw speeltje? Denk dan aan een honden- of kattenspeeltje. Geef je het subbetje een bolletje van een aparte kleur waar de helemaal wild van worden? Ik weet nog wel wat JT vroeger helemaal wild kon worden als ik haar een spekkie gaf. Dus waarom zou een poezen-subbie dat niet ook hebben met een bolletje wol? Zouden hondensubjes soms een echt hondenbot krijgen? Moet vast een nachtmerrie voor de tandarts zijn. Of misschien dat tandarts juist weer daarom voor het hondensubje?

Of zou het meer om speciale dierenattributen? Gloednieuwe set kattenoortjes? Splinternieuwe doggytag met iets als “Van Meester” erop? Een nieuwe staart? Vachtje? Geen idee of dat laatste ook werkelijk bestaat of toegepast wordt bij petplay. Misschien is dat meer in het straatje voor furries?

Wat meer speciale aadacht geven aan het beesje, dat zal denk ik zowiezo wel gebeuren. Maar wat als je niet een stel bent dat bij elkaar woont? Het valt immers vandaag op een reguliere werkdag. Zouden mensen er een vakantiedag voor opnemen of het te vieren? Of vieren ze het gewoon een stukje later (HEIDENEN! FAKERS! *kuch*), in het weekend ofzo?

Misschien draait het helemaal niet om een fysiek presentje, maar meer een soort mentaal cadeautje. Een speciale roepnaam misschien? Iets dat juist door dierendag een hele speciale betekenis krijgt? Net een soort mentale collaring misschien?

Het zet je aan het denken toch?
Wat heb jij gedaan met dierendag?

-Lumen1987

Geef een reactie

