Dank je voor de mooie tijd

JT,

Dank je dat je mijn subje wilde zijn, mijn kleintje en uiteindelijk mijn slavinnetje. Dank je voor het vertrouwen dat je in mij had. Bedankt voor wat je me hebt gegeven: je lichaam, je geest, je hart, jouw ziel en je liefde. We zullen nu een moeilijk en nare tijd tegemoet moeten gaan. Een tijd waarin ik moet wennen dat we niet meer samen een eenheid vormen. Aan een toekomstbeeld waarin jij niet meer met jouw zachte bolletje op mijn schouder ligt wanneer je tegen me aan kruipt. Dat er geen weekenden komen waarin ik jou zo heerlijk kan treiteren en je mij daar dankbaar voor bent. Dat je me voorzichtigjes aankijkt en stilletjes vraagt of ik je wil slaan, omdat je zo naar de pijn verlangt.

Vandaag was echt een stereotype eerste dag na een relatiebreuk, compleet met niet goed kunnen slapen, weinig etenslust, regen en de pijn die ik voel in mijn hart. Ik kan niet meer mijn ogen sluiten, zonder dat ik jou alleen voor mijn geestesoog zie. Een angstbeeld waarin jij omringt bent door duistere, dreigende schimmen en jij van een lange afstand mij je hand probeert toe te rijken en je daarbij roept dat je bang bent… en dat je me nodig hebt. En dan je met die mooie subbige stem van je vraagt waarom ik je daar alleen laat. En dat beeld doet mij zo ongelooflijk veel pijn. Het voelt alsof ik je verraden heb.

Ik had zo graag gewild dat we onze problemen konden verslaan. En we hebben ook ongelooflijk had gevochten voor ons. We gave it our all… yet we did not succeed. Het voelt zo verkeerd om zo’n ongelooflijk goede D/s, nee: perfecte D/s, te moeten afkappen omdat we op vanilla vlak niet goed aansluiten. Ik heb zo lang gehoopt dat je opeens het licht zou zien of dat ik je kan verleiden tot wat ik zo mooi en leuk vind aan vanilla-stuff. Maar je kan een persoon niet veranderen. Jij bent jij. En ik ben ik. En hoe graag dat we willen dat we daar wat aan kunnen sleutelen… dat gaat gewoon niet.

Ik mis je zielsveel. Wat je voor me betekende. Wat je me bood. Wat we waren.
Ik ga je oogjes missen, je subgebrabbel, hoe jij de lavendel van het station plukte en tussen je handen wreef, hoe je altijd vol-enthousiast naast me kwam staan met je karakteristieke huppeltje. Ik ga missen hoe jij zo leuk met je vuistjes schudde of hoe jij samen met Lizzy en Bobby op bed kon liggen en met knuffel in je armen naar mij opkeek. Ik zal missen hoe wij soms per ongeluk in elkaar armen in slaap vielen, of hoe jij onhandig je hoofd of arm tegen de muur stoot. Ik ga je piepjes missen en dat ik je zo goed begreep. Ik zal onze trainingen missen, onze ‘marathons’ en gewoon hand in hand door het park lopen. Ik zal missen hoe zij samen meisjes konden ‘keuren’ op een feestje en hoe we samen konden fantaseren.

Je zal in ieder geval een plekje in mijn hart, mijn geheugen en onderdeel worden en blijven van mijn ‘mooie herinneringen’-ankers.

Ik zou graag willen afsluiten met de zin die constant maar door mijn hoofd blijft spoken, wanneer ik naar “die ene foto” kijk:

Remember you were happy once… You will be again one day.

Dank je voor die mooie anderhalve jaar. De wereld is nu een kick-ass D/s koppel kwijt geraakt.

-Lumen1987

6 thoughts on “Dank je voor de mooie tijd

  1. centraaloplaadpunt schreef:

    Awwww…. wat verschrikkelijk om te lezen!
    Sterkte in deze tijd – jullie waren inderdaad een fantastisch stel. Ik hoop voor jou / jullie dat de pijn snel minder wordt, en de goede herinneringen blijven. *knuffelt*

  2. Liefebeest schreef:

    Kom gewoon alleen een knuffel geven!!

  3. knuffelslet schreef:

    *Geeft ook een knuffel* šŸ˜

  4. Yara schreef:

    *Knuffel* Ik vind het echt onwijs rot voor jullie!

  5. Alchemilla schreef:

    Jammer! Kan me voorstellen dat je nu even de ruimte nodig hebt, maar por me even als je wilt praten, k?

  6. sweetblackangel schreef:

    Heel veel knuffels voor allebei!

Geef een reactie

