Level 2 feest

Eind van de maand gaan ik en mn kleintje naar een level 2 feest. Lumen1987 heeft er hier al eerder wat over geschreven. Het feest waar hij het daar over had, zijn wij ook geweest. Waar het daar misschien nog wat meer level 1,5 was, wordt het nu wel echt level 2.

Voor de uitgebreide uitleg kan je op fetlife kijken, maar in het kort zijn de regels als volgt:
Elke sub speelt mee op een bepaald niveau:
Niveau 1: De D’s mogen deze sub opdrachten geven.
Niveau 2: De D’s mogen deze sub opdrachten geven en pijn doen.
Bij elk niveau kan er een plusje bij gezet worden, dan kan er ook seksueel met je gespeeld worden.

Mijn kleintje speelt mee met niveau 1+. Afgelopen weekend opgestuurd wat er op seksueel vlak met hem gedaan mag worden. Het volgende komt er op zijn kaartje te staan:
– mag weigeren
– seksuele diensten aan D’s (niet aan subs) muv neuken of geneukt worden (ook niet met strap-on)
– mag betast worden
– mag afgetrokken worden
*heeft een kkv, hier rekening mee houden. Wanneer hij aangeeft bijna bij de grens te zijn, dus ook echt stoppen. Hier niet mee spelen*

Nu zijn wij heel benieuwd of hier ook iets mee gedaan gaat worden. Van alle Dominanten die er zijn, zijn er maar 4 vrouwen (waaronder ik). Volgens mij zijn er onder de mannelijke Dominanten niet veel te porren voor seks met een man, dus uit die hoek hoeven we denk ik niets te verwachten (helaas).
Ik zal jullie op de hoogte houden over hoe het gegaan is.

Dit keer is er een klein thema aan toegevoegd. Voor de subs; french maid of butler. Voor de Doms; zwart wit.
Nadat we te horen hadden gekregen dat we ook mochten komen (stonden eerst nl nog op de reservelijst) waren we aan het kamperen met een groep BDSM’ers en 1 daarvan kwam met het geniale plan om mn kleintje in een jurkje te laten gaan. Nu vindt hij dat stiekem best wel leuk en staat het hem meestal nog goed ook, dus die keuze was snel gemaakt. Dus nu ben ik druk bezig om zn outfit te maken. het schortje is iig al af.

Verder zijn er heel veel regels voor de subs (zoals niet mogen praten, altijd op de grond zitten enz) en is er een mix’n’match spel. Elke dom wordt gekoppeld aan een sub en daar ga je een persoonlijk spel mee spelen. Wat je dan precies gaat doen wordt besproken tussen de 2 Doms en eventueel de sub. Dat kan dus echt van alles zijn. Waar vorige keer er van te voren werd gekeken wat je wel wilde doen er op die basis gematchd werd is dat nu dus veel vrijer. Ben benieuwd of ik aan de andere aanwezige mannelijke sub gekoppeld wordt of dat ik deze keer met een vrouw mag spelen.

Ik ben iig heel benieuwd hoe het gaat worden, of het nu echt meer level 2 is dan de vorige keer. Ik heb er wel heel erg veel zin in!

10 thoughts on “Level 2 feest

  1. Moralia schreef:

    Ik ben ook zo ontzettend benieuwd! We zijn inderdaad maar met weinig dominante dames en de mannensubs zijn echt op 1 hand te tellen. Ik durf ook niet te voorspellen hoe ver ik zal gaan maar een rondje edgen loop ik niet voor weg gna gna 😉
    Mocht het zo zijn dat alle aanwezige subvrouwen niet met een vrouw willen matchen, dan moeten wij meesteressen ons dus met z’n allen op die paar mannetjes gaan storten. Ook wel weer geestig.

    • Liefebeest schreef:

      Ik vind iig geen probleem om met een vrouw te spelen. Ik weet dat 1 van de dames alleen met een man wil spelen, de rest weet ik niet, dus we zullen zien hoe het verdeeld wordt. Het matchen wordt iig spannender dan de vorige keer 🙂

  2. Ik kan niet wachten tot het daadwerkelijke verslag – en ben benieuwd naar de outfit van jouw sub….

  3. lumen1987 schreef:

    Het is bij een level 2 feest niet doorgaans dat je slechts als stel ernaartoe kan gaan? Volgens mij is een beetje de ruggegraat van een level 2 feest dat er wel iemand is die over een subbie kan waken en voor diens grenzen en limieten opkomt? Dat zou dan heel goed kunnen verklaren waarom er zo weinig man-subbies rondlopen. Is voor mij in ieder geval een reden waarom ik niet zomaar als man-sub naar zo’n level 2 feest zou gaan. Het klinkt allemaal wel heel tof, maar ik wil toch wel een beetje veilig voelen daar 😛 En niet als prooi ofzo XD

    • Liefebeest schreef:

      Het klopt dat je hierheen alleen kan als subbje als je of een partner hebt die je dominant is of een begeleider regelt die dominant is.
      Weet niet of dat de reden is dat er minder mannelijke subjes zijn, de andere mannelijk sub die er is, is er wel met zijn eigen partner, maar ook die gaat als sub, ze hebben dus beide een begeleider moeten vinden.
      Misschien dat dit gewoon minder tot de verbeelding spreekt bij veel mannelijke subjes.
      Ik betwijfel of ze echt gezien worden als prooi, juist ook omdat er niet veel vrouwelijke dominanten zijn.

  4. Moralia schreef:

    Heeft denk ik meer te maken met dat sub-mannen er weinig voor voelen zich dienstbaar naar de dominante mannen op te stellen.

    • Liefebeest schreef:

      Ja, ook dat zal zeker meespelen.
      Ik ben er dan ook serieus over aan het nadenken om zelf iets te gaan organiseren speciaal voor dominante dames en onderdanige mannen.

    • lumen1987 schreef:

      Naar mezelf kijkend, voel ik inderdaad bar-weinig voor dienstbaar zijn naar dominante mannen. Weet niet zo zeer of het me tegenstaat, maar eerder dat ik niet wild word van de gedachte daaraan.

      Dienstbaar zijn naar willekeurige dominante dames voelt in mijn fantasie vaak erg gaaf, maar ik vraag me soms erg af in hoeverre dat nog opgaat in de werkelijkheid.

Geef een reactie

