“Goh, misschien een vraag uit een aparte hoek, maar zin om samen een apartement te huren?”

Zie titel, iets wat mijn beste vriend mij onlangs eens vroeg. Op zich wel een erg leuk idee, maar er zitten ook wel wat practische bezaren aan zo’n voorstel. En jawel, dat heeft natuurlijk te maken met mijn BDSM hobby!

Nu is mijn beste vriend bekend met BDSM en dat ik me daarmee bezig houd. Hell, hij is mee geweest naar ons eerste SamariuM JF! Wat voor hem bij een gave fantasie is gebleven, heb ik er wat mee gedaan. Maar ik raak een klein beetje op een zijspoor daar. Laat het duidelijk zijn dat hij open staat voor BDSM en er ook best nieuwsgierig naar is. Ook naar mijn ervaringen erin zo af en toe. Houd dat in je achterhoofd voor het rest van het verhaal.

Het primaire bezwaar is dat als ik een eigen apartement heb, ik daar ook gewoon zonder gedoe in wil kunnen spelen. Ik wil JT naakt over de vloer laten kruipen, in een toekomstige bench (een honderkooi dus) kunnen stoppen waar ze moet smeken om aandacht of los te mogen en dat JT gewoon niet moeilijk hoeft te doen over marks als ze bij me thuis is. Dat zijn toch wel een beetje de grenzen die ik als thuiswonend (bij mijn ouders dus) heb als het komt op spelen, maar waar ik wel graag vanaf zou willen. Eigenlijk af willen van het stiekeme spelen, in een notendop.

Nu mag mijn beste vriend kink en BDSM tof vinden, ik denk niet dat hij op dit soort ‘exposure’ staat te wachten. En JT waarschijnlijk ook niet gok ik zo. Ik weet ook niet eens of ik er zelf nu echt op zit te wachten. Ik vind het eigenlijk heel fijn dat hij vanilla is met hier een daar een vleugje kink. Klinkt misschien heel raar voor iemand binnen de BDSM scene, maar ik zou het zonde gaan vinden als ik hem de BDSM wereld in zou gaan verleiden. Voelt verkeerd aan zeg maar.

Daarnaast speelt het stukje vriendinnetjes ook een beetje een rol. Ik heb met JT nu niet echt een conventionele relatie, als ik het even voorzichtig mag brengen. Als hij ook met een vriendin over de vloer komt, kan dat al helemaal interessant gaan worden. Zullen denk ik toch wel wat vraagtekens door kunnen ontstaan, die ik hem eigenlijk niet mee wil belasten. Misschien vind hij het helemaal geen probleem als zulke vragen langs komen, gezien ik nu eenmaal diegene bent met de zieke geest als het ware en hij een lieve onschuldige jongen enzo. Maar het mixed niet voor mijn gevoel.

Maar er is ook nog iets wat ik erg belangrijk vind, en dat is gewoon een periode compleet zelfstandig te gaan wonen. Nu is het samen met hem een apartement huren wel een leuk idee en mogelijk ook een goed opstapje naar compleet solo met een dak boven je bol, maar ik wil toch wel een tijdje op mezelf wonen. Zien wat mijn ritme is, als het komt met schoonmaken, boodschappen en met vrienden afspreken terwijl je fulltime werkt. Wennen aan de stilte van het huis als je helemaal alleen thuis komt en niet iemand even hallo zegt als je thuis komt. Er alle onverwachte dingen waar je als ‘home-spoilt’ kindje nooit echt mee te maken hebt.

Maar goed, je zou denken dat ik dus nee heb gezegd. En om eerlijk te zijn, denk ik dat ik toch ja zou hebben gezegd. “Sorry, ‘zou hebben’?” vraag je je nu misschien af. En ja, ik heb geen ja kunnen zeggen. Het apartement had maar 1 slaapkamer vertrek. Tsja, ik mag het goed kunnen vinden met hem, maar ik ga niet het bed delen met hem šŸ˜›
-Lumen1987

Geef een reactie

