Terug van weggeweest!

Hoi allemaal! Na een tijdje niet geblogd te hebben wegens gebrek aan tijd en inspiratie, ben ik weer terug op het oude nest, de blog die Yara en ik ooit in een opwelling hebben opgericht en die met nieuwe schrijvers nog steeds heel erg awesome is! De blog-itch was er al een tijdje, en ik kon het niet meer resisten… 😉

Nog even kort wie ik ben (warning: ik ben echt belachelijk slecht in mezelf voorstellen, gewone blogposts gaan me een stuk beter af!): Sabrina (really? Yeah, really!), 21 jaar, sub/slavin(k)/eigendom/meisje/toekomstige echtgenote (that sounds so fancy!) van mijn lieve doch ietwat angstaanjagende verloofde en Meester Romanticide. In het dagelijks leven docent Engels en daarnaast nog student, dus ik waarschuw maar vast: Ik heb nog wel eens de neiging om er hier en daar een Engels woord doorheen te gooien. Can’t help it :D. Oh ja, en ik heb nog wel ‘ns de neiging om van de hak op de tak te springen, al probeer ik dat in blogposts niet te veel te doen. Wel zo handig als iedereen ook nog kan volgen wat ik probeer te vertellen. 😉 Oh, en ik houd van gamen (vooral RPGs en Guitar Hero), (bord)spelletjes, metal, Disney, musical, Shakespeare en fantasy. Ik ben misschien een klein beetje geeky :D.

Dan toch maar even over mijn kinky life: Romanticide en ik hebben een TPE-relatie, wat er basically op neerkomt dat hij de baas is en hij mij altijd kan overrulen (en nog veel meer, maar daar val ik jullie niet direct mee lastig). Niet te verwarren met “ik ben een stil weekdier zonder ruggengraat en heb geen eigen mening”, trouwens. Bepaald niet, want ik heb er geloof ik een talentje voor om hele droge opmerkingen te maken (en niet altijd op het handigste moment, tralalala…), Maar gelukkig is Romanticide zo’n schat dat hij dat ook wel kan waarderen, en me anders gewoon een goeie knal verkoopt en zegt dat ik m’n mond moet houden. Works like a charm! Oh, en ik neem mezelf ook niet al te serieus soms, BDSM moet ook gewoon leuk zijn, en ik ben niet zo goed in de “SM is serious business”-uitgeperste-citroen-in-anus-gezichtsuitdrukking (voor wie iets minder beeldend denkt dan ik, denk aan die foto’s van SM’erts die heel boos en serieus kijken en die vinden dat je niet mag lachen), dus wij lachen wel wat af!

Qua BDSM-voorkeuren word ik dus (surprise, surprise) heel gelukkig van D/s-dingen, en dan m.n. lifestyle-D/s, maar ook van vernedering, mindplay en -fucks, knifeplay (oeh, messen, purrrr), gehoorzaamheid (want ondanks het bijdehand uit de hoek komen wil ik vooral lief zijn), dienstbaarheid, stiekem toch ook wel pijn en van alles waarin ik het zwaar heb. Whoever said BDSM should be easy? Laat mij maar lijden en vechten om het te overleven! En dan aan het eind een aai over m’n bol krijgen omdat hij trots op me is, en dan ben ik weer een gelukkig meisje.

Anyway, ik heb er heel veel zin in om weer te gaan bloggen, dus jullie gaan vanzelf het één en ander langs zien komen van mij aan blogposts. En mocht je nu denken “Hey, ik zou ’t wel tof vinden als je over <insert onderwerp here> een blogpost schrijft”, gewoon roepen! U vraagt, wij draaien. 😉

Tot blogze!

Sabrina

4 thoughts on “Terug van weggeweest!

  1. Peter schreef:

    Wacht met spanning op je blogposts. Veel schrijfsucces.

  2. centraaloplaadpunt schreef:

    Welkom terug! Ik loop hier nog niet al te lang rond (en lees nog niet heel erg lang mee), maarre: leuk-leuk-leuk!

    in de categorie verzoekjes: ik lees graag een keer hoe een ‘dagje’ bij jullie er uit ziet. Want die ruggegraat, humor en corrigerende tik; ik lees graag waar mensen gelukkig van worden, en hoe ze dat beleven. Een ‘dagje uit het leven van…’ zeg maar.
    Als dat kan: graag!

    • Sab{R}ina schreef:

      Leuk dat je het vraagt, daar kan ik wel wat mee. Ik zet ‘m op de lijst met ideeën!

      • centraaloplaadpunt schreef:

        Cool!
        Het is wat mij betreft *altijd* interessant te lezen hoe het er bij anderen aan toe gaat, zonder dat het ‘alleen maar’ bij spelverslagen blijft. Juist die dagelijkse gang van zaken zijn dingen die ik (ook) graag lees.

        Verder trouwens hulde voor dit blog: echt wel een favoriet van me, iedere keer een vreugdesprongetje wanneer er een nieuw bericht geplaatst is!

Geef een reactie

