To boldly go where no thing willingly went into

Wie heeft al kunnen raden waar het bruggetje in de titel heen ging? Als je iets dacht in de trant van Anal play, dan zat je goed. JT en ik zijn namelijk nu beide weer een stukje minder onschuldig geraakt. Was toch wel iets waar ik en JT nieuwsgierig naar zijn voor een flinke tijd, maar nooit echt wat mee hebben gedaan.

Afgelopen weekend hebben we daar verandering in gebracht bij JT, en ikzelf heb al een aantal weken ervoor mijn eerste anale ervaringen opgedaan. Het begon allemaal met dat JT een avond op msn kwam en we wat over fantasieën aan het praten waren. En op een gegeven moment kwam het gesprek uit op buttplugs en dat JT er wel stiekem een beetje heel erg nieuwsgierig naar was. Het idee wondt haar wel op, en dat maakte het leuk om even er verder op in te gaan.

Zelf ben ook een lange tijd nieuwsgierig geweest naar Anal play, maar dan vooral het ondergaan ervan. Ik kon er me gewoon geen beeld van vormen van hoe ik het zou ervaren. Zou ik het leuk vinden of juist absoluut niet? Zou het makkelijk gaan? Of moest ik heel erg veel geduld gaan hebben om zoiets te kunnen ondergaan, omdat mijn kringspier even de goede keeper ging uithangen.

'Bestest' goal keeper

“You are not getting in there, buddy!”

Uiteindelijk eens in het grootste geheim de stad ingetrokken om bij de lokale seksshops langs te gaan en weer eens wat leuk nieuw speelgoed in te slaan. Zo doende een beginners plug met gebolde ‘trappen’ en anal beads rijker, en randapparatuur. En eerste maar eens op mezelf geëxperimenteerd.

Ik was eigenlijk verrast over hoe gemakkelijk de speeltjes naar binnen gleden eigenlijk. Ik had echt verwacht dat ik een keeper-kringspier zou hebben, maar alles behalve bleek dit het geval te zijn. Ik heb altijd de houding gehad dat ik niet vrijwillig anal play wilde verkennen, maar dat ik dit min of meer ‘opgelegd’ zou krijgen van een eventuele Domme. Het voelde voor mijn gevoel nogal verkeerd om mezelf maar op een plug te spietsen en zien of ik het vaker wilde gaan doen of niet. Ik wilde daar eigenlijk niet de keuze vrijheid in hebben. Uiteindelijk was ik toch te nieuwsgierig ernaar geworden. En daarnaast wilde ik ook wel graag weten wat ik JT zou gaan aandoen. Of ten minste daar een idee van hebben.

Voor JT ging het allemaal wat lastiger. JT toen puntje bij gaatje (*dadum tisch*) kwam nogal erg zenuwachtig en daardoor was er wel wat meer tijd nodig voordat ik JT op de plug kon spietsen (ik blijf dat ook zo leuk vinden om te zeggen tegen haar. Geeft gewoon een kick!). Wat ook wel leuk is dat we beide eigenlijk een beetje hetzelfde gevoel hadden na het spelen met de plug: we hebben geen flauw idee wat we er nu precies van moeten vinden. Het was geen vervelend gevoel, maar het was ook niet lekker dat je oogballen achterover in je kassen gingen rollen. Het inbrengen en de spanning eromheen, dat was wel erg opwindend. De gedachte dat er iets bij je binnen wordt gedaan en dat je het kan voelen zitten als je wat beweegt, dat is wel kicken. Daar moet maar meer onderzoek naar gedaan worden.

On to new adventures!

-Lumen1987

Geef een reactie

