Lumen1987’s blik op Chasity play

Zoals ik al had aangegeven in de comments van Liefebeest haar stukje over chastity (zie link), zou ik eens zelf een stukje gaan schrijven over hoe ikzelf denk over chastity play. Laat ik beginnen met dat ik het idee achter kuisheid-spel, namelijk het opgeven van je eigen vrijheid van seksuele genot en die afhankelijk maken van de wens van een ander, bijzonder opwindend vind. Of ik er nu letterlijk het lijdende voorwerp in zou zijn, of juist diegene met de macht in handen, het concept vind ik ongelooflijk gaaf.

Laat ik beginnen met hoe ik ertegenaan kijk vanuit het perspectief van de bottom. Daarin spreekt het idee van buiten zinnen gek gemaakt worden van geilheid zonder dat ik er wat mee kan doen, het Tease en Denial aspect van kuisheid spel, me heel erg aan. Maar ook het idee van moeten ‘werken’ voor mijn eigen plezier en genot spreekt mij heel erg aan, en het past ook best goed in mijn ‘pleaser mentaliteit’ die ik als sub heb. Op een of andere manier ervaar ik het ontvangen van genot dan wat intenser, en voelt het in mijn hoofd ook net wat beter omdat het een soort bevestiging is van mijn goede werk die ik lever aan mijn Dom.

Ook ben ik best wel nieuwsgierig naar het ervaren van kuisheid spel met behulp van een chastity belt. Hoewel ik menig chastity belt eigenlijk best lelijk eruit vind zien, is de constante herinnering dat ik bepaalde vrijheden niet meer heb wel een erg mooi aspect ervan.

Maar hoewel ik best erg positief ben over het ondergaan van chastity play als sub zijnde, zitten er voor mij toch wel wat haken en ogen aan. Als eerste, zou chastity play nooit in de weg moeten gaan zitten met mijn spel met eventuele andere partners waar ik seksueel actief mee ben. Want voor mij kunnen dingen als zoenen, strelen of met nagels krassen ook onder de noemer van chastity play vallen. En ik ben (op dit moment dan) niet bereid om seksueel omgaan met andere partners, zoals JT, op te geven omdat mijn potentiële Dom en ik het wel een heel geil iets vinden om te doen. Mogelijk zou er wel een balans te slaan zijn daarin, maar het is wel iets dat voor mij goed besproken moet worden, met veel feedback.

Er is ook een ander aspect waar ik me een beetje zorgen over maakt als het om chastity play komt. Gezien ik bij chastity play graag ernaartoe werkt om een constante staat van geilheid opgelegd te krijgen, heeft dat zo zijn gevolgen naar mijn idee voor iemands concentratie vermogen. Ik kan me voorstellen dat een vermindering in iemands concentratie vermogen niet altijd even zo practisch is, in ieder geval niet bij bepaalde beroepen. Nu weet ik niet hoe het in de praktijk uitpakt (en ik kan JT er niet echt als maatstaaf in gebruiken, gezien die geil of niet geil al niet bepaald een geconcentreerd persoon is), maar mensen die veel met hun hoofd bezig zijn voor hun werk zou chastity play hun werk mogelijk kunnen hinderen. En ik weet niet of ik dat persoonlijk het waard vind. Ik ben daar denk ik nét wat te perfectionistisch in, en zou er snel een grens bij gaan stellen als ik merk dat het kuisheid spel mijn werk vermogen aantast.

Als Dom zijnde, kick ik behoorlijk op de seksuele macht over een persoon. Ook hier ben ik behoorlijk fan van Tease & Denial, en JT merkt dat regelmatig aan me. JT heeft als een van haar regels dat ze niet mag klaarkomen zonder toestemming. Ze mag wel gewoon met zichzelf spelen, daar zie ik totaal geen problemen in (en soms moet ze het ook gewoon van me). Ze mag enkel niet zelf de klus ‘klaren’ zonder expliciete toestemming van mijn kant. Op afstand wil ik nog wel eens per sms, skype of msn haar bloed wat sneller laten lopen en haar opgeilen met verhaaltjes waarvan ik weet dat die haar triggeren, opmerking maken waar ze opgewonden van raakt en over fantasieën praten die ze de afgelopen tijd heeft gehad (iets wat ze nogal vaak heeft, wanneer ze al een tijdje niet meer klaargekomen is).

Er zit ook nog een andere bijkomstigheid aan het chastity spel tussen mij en JT wat het extra leuk maakt. Wanneer ze een lange periode (denk een paar weken) niet klaar is gekomen, komt ze behoorlijk ‘explosief’ klaar. Ze omschrijft het zelf alsof ze compleet onder stroom komt te staan en totaal de controle over haar lichaam verliest. Wat op zich natuurlijk een bijzondere leuke bijkomstigheid is, want extra intens klaarkomen maakt het wachten vaak goed. Maar wat vooral leuk is bij JT, is dat ze meerdere orgasmes kan hebben. En dan heb ik het niet over een keer of 2 of 3. Nee, we gaan er goed voor zitten (en ik bedoel ook echt letterlijk zitten) en ik ga haar voor een serie voor op z’n minst 10 achter elkaar klaar laten komen. Voor diegene die nieuwsgierig zijn: ons record zit in ieder geval boven de 17 (het exacte nummer weten we niet meer, gezien ik de tel kwijt ben geraakt… en JT was te druk bezig met andere dingen dan tellen). En na zo’n sessie is JT ook compleet opgebrand. Ze is op dat moment enkel nog maar een leeg hulsje, uitgeput, met haar hoofd weg in extase. En dan houd ik haar in mijn armen en voel ik haar rustigjes in mijn armen nestelen.

Dus dat is een beetje, in een notendop, wat mijn ervaringen en gedachten zijn met betrekking tot chastity play op dit moment.
-Lumen1987

Geef een reactie

