Chastity is not celibacy

Ik volg nogal wat blogs waarvan de meeste enigzins zijn gelinkt aan BDSM. Zo kwam het dat ik net het blog van Denying Thumper aan het lezen was. Dit blog is niet zozeer gericht op de BDSM in zijn leven maar wel over het feit dat hij samen met zijn vrouw langdurig aan ‘chastity’ doen (er is gewoon geen fatsoenlijk nederlands woord voor). Het fijne aan dit blog is wel dat het realistisch is, hij schrijft over zijn ervaringen en niet over zijn fantasiën.

Op zijn blog kwam ik net de volgende quote tegen: “Chastity is not celibacy”. Ik vind het een mooie stelling die in mijn ogen echt heel erg waar is. Omdat ik denk dat mensen die hier niets mee hebben of er niet aan doen dit anders zien schrijf ik daar dus deze post over.

Ook wij doen aan langdurige chastity. Ik hen volgens mij weleens eerder al genoemd dat mijn kleintje een permanent klaarkomverbod heeft. Dat houdt bij ons in dat hij dus alleen mag klaarkomen als dat mij uitkomt. Daarbij mag hij alleen klaarkomen als ik erbij ben en hem verbaaal toestemming heb gegeven. Tijdens onze huwelijksnacht heb ik hem een cadeautje gegeven, een cb (chastity belt). Ik ben hem nu aan het trainen om hem ook langer te kunnen dragen. Vooral ’s nachts is het nog erg lastig door de nachtelijke erecties die elke man ’s nachts heeft. Het is dan ook nog niet gelukt om hem een hele nacht om te kunnen houden. Dat komt vanzelf.

In onze kennissenkring zijn er nog een paar die hiermee spelen, maar dat zijn er niet veel. Als ik dit dan ook noem in bijvoorbeeld een chat of op een meeting krijg ik nog weleens negatieve reacties. Vooral dat ze het niet kunnen begrijpen warom een man voor zo’n relatie zou kiezen en er dus vanuit gaan dat ik hem hiertoe dwing.
Nu zou ik dat in mijn positie idd kunnen doen, maar dat doe ik niet. Dit zijn grote dingen die je relatie erg beinvloeden. Dat kan alleen werken als je beide ervoor kiest dit te gaan doen, anders werkt het gewoonweg niet.

Waarom zou je dit dan als koppel willen?
Ten eerste is het voor ons erg belangrijk dat dit onze rollen in onze relatie nog eens versterkt. Ik ben de baas, dus ook hier beslis ik over. Het fit dat hij hier echt
Daarnaast vind ik het fijn hoe hij is door het constant geil zijn. Ook al mag hij niet klaarkomen, dat zegt nog niet dat hij noit geil is, integendeel zelfs, ik vermoed dat hij dat zo goed als constant is. mede door verschillende opdrachtjes die hij moet uitvoeren van mijn kant met daar boven op zijn kkv.
Het heeft misschien een klein nadeel (voor mij dan) en dat is dat ik dus niet zo vaak geneukt wordt als ik zou willen. Gelukkig is mijn kleintje erg bedreven in het mij plezieren op andere manieren. Op het moment van schrijven is het alweer 43 dagen geleden. Toen ik dat laatst op de chat vermelde kreeg ik dus weer veel verbaasde reacties van anderen dat zij dat nooit zolang zouden kunnen volhouden. Maar juist omdat het voor ons zoveel terug geeft wat wij belangrijk vinden in onze relatie is het helemaal niet zo lang als het lijkt. Chastity is not celibacy!
Waarschijnlijk komt er voorlopig ook nog geen einde aan deze periode, iig niet met m’n kleintje, misschien wel met iemand anders…

2 thoughts on “Chastity is not celibacy

  1. lumen1987 schreef:

    Ik kan me hier wel in vinden. Ik zie kuisheid ook niet als celibaat zijn. Maar ik kan hier heel veel over schrijven, gezien ik met JT er ook actief mee bezig ben. Dus ik zal er een keer ook een blogpost over schrijven 🙂

  2. […] ik al had aangegeven in de comments van Liefebeest haar stukje over chastity (zie link), zou ik eens zelf een stukje gaan schrijven over hoe ikzelf denk over chastity play. Laat ik […]

Geef een reactie

