Nieuw slagwerk

Zo, trouwerij is geweest en we zijn ook alweer bijna een week terug van de huwelijsreis. Jammer maar het echte leven staat weer voor de deur. Gelukkig heb ik een goed aandenken van onze reis over gehouden, nieuw slagwerk!

Onze huwelijksreis ging naar Berlijn. Ik vind die stad helemaal geweldig en mn kleintje was er nog nooit geweest, dus was het voor ons een snelle keuze om er heen te gaan. Nu wist ik van mede kinksters dat er een aantal leuke winkels te vinden zijn voor ons als BDSM-ers. De vorige kkeren dat ik er geweest ben deed ik nog niet aan BDSM dus ook voor was er nog iets over om te ontdekken in de stad. Ik kreeg al snel van meerdere kanten te horen dat ik sowieso naar Die peitschenhandel moest gaan. De website was veelbelovend en dus stond hij snel op onze agenda.
Die winkkel is echt geniaal. Of nou ja winkel, zo kan je het niet echt noemen. Het is meer een soort werkplaats. Het zit sowieso niet in winelgebied en voor je daadwerelijk bij de shop bent moet je eerst nog wat binnenplaatsje over om er te komen (ook wij stonden even vertwijfeld te kijken waar we nu precies heen moesten lopen).
Eenmaal binnen konden we onze ogen uitkijken. Het is er niet groot, maar het hing er wel heel erg vol met heel veel slagwerk. Ik werd er instant blij van. Maar ik had wel een budget in mijn hoofd, is ook wel nodig als je daar naar binnen gaat, anders ben je er echt te veel geld kwijt.

Hier onze aanwinsten:
Nieuw slagwerk

Met van links naar rechts: Een soort longeerzweep, een singletail, wilgen cane, roze cane, leren flogger, gummizweep met 2 vierkante uiteindes en een gummizweep met 4 ronde strengen.

Een aantal heb ik er in Berlijn al uit kunnen testen, maar gister was er de mogelijkheid om ze goed uit te proberen. Hier had ik de ruimte (die had ik ook wel nodig voor die longeerzweep) en de beschikking over iemand met een pijngrens die wat hoger ligt dan die van mn keintje.
Wat zijn het toch een fijne spullen die we meegenomen hebben. Met sommige is het even oefenen met hoe ik ze goed kan hanteren, maar aan het einde van de sessie had ik ze al aardig onder de knie en kon ik er echt iemand flink pijn mee doen. En dat zonder al te veel moeite, want warm was het toch al, veel inspanning was daar niet voor nodig. Ik hou van slagwerk waar ik weinig moeite voor hoef te doen, zo kan kan ik het langer volhouden, gelukkig is ons assirtiment dus nu een flink stuk uitgebreid. Ik ben bij.

One thought on “Nieuw slagwerk

  1. Switch1987 schreef:

    Dat zijn leuke aanwinsten zeg!

Geef een reactie

