Terug

Na een jaar ben ik weer terug bij Think about Kink. Ik was vorig jaar gestopt, omdat vrijwel alleen schrijven me niet beviel. Ik vond het teveel en het werd daardoor teveel een verplichting. Nu ga ik het toch weer proberen nu er 4 andere schrijvers zijn. Ik vind schrijven leuk en ik denk dat ik een leuke toevoeging kan zijn aan de huidige schrijvers. Nu ik over 5 dagen stop als vrijwilliger bij SamariuM wilde ik toch graag weer mee gaan schrijven,

Om nu iets over mezelf te vertellen terwijl dat al op deze blog staat lijkt me wat overbodig. Mijn kennismaking van anderhalf jaar geleden vind je hier. Veranderingen sinds die tijd zijn vooral dat ik meer energie heb gekregen en in een reintegratietraject zit. Wat ik ga doen qua werk weet ik nog niet, mijn oude werk gaat niet meer. Verder heb ik inmiddels 3 katten en larp ik tegenwoordig.

Wat Lumen en de anderen hebben gedaan met Think about Kink vind ik een leuke en zinnige ontwikkeling en ik wil daar graag mijn bijdrage aan leveren. Juist het gezamenlijk bloggen vindt ik leuk en was ook wat ik ooit voor ogen had.

Geef een reactie

