Help, het lukt!

Ik had me begin dit jaar voorgenomen om eens een beetje te snuffelen aan de BDSM-scene. Wat er verder ging gebeuren? Dat wist ik niet en ik vond het weinig zin hebben om teveel verwachtingen ervan te hebben. Natuurlijk had ik wel wat wensen (speelpartner, paar mensen kennen) die ik uiteindelijk graag vervuld zou zien, maar het leek me onwaarschijnlijk dat dat in één keer zou gebeuren.

Ik ben in de BDSM gerold door iemand die weinig met het ‘wereldje’ te maken had en heeft. Na het eindigen van die speelrelatie merkte ik dat ik niet meer terug kon en wilde naar mijn oude situatie. Maar ik wist ook niet wat dan mijn opties waren. Ik kende eigenlijk niemand en vond het allemaal maar een beetje eng. Ik bleef een beetje hangen in veel lurken en een beetje chatten. Toch vormde zich uiteindelijk een soort van actieplan. Ik sprak met mezelf af dat ik op zijn minst een keer een munch zou bezoeken. Zo’n informele meet zonder spelen durfde ik nog net aan…

Het is nu iets meer dan drie maanden later en ik heb twee munches, een kinkster-verjaardag en een speelfeest achter de rug. En een Keltfest en EFF die ik een klein beetje met andere ogen bekeek dit jaar. Zie je, de mensen op mijn eerste munch beten namelijk alleen als je dat wilde en ze er zin in hadden. En toen kende ik in ieder geval een paar mensen. Waardoor ik actiever werd op FetLife en meer evenementen tegen kwam, en profielen van bekenden tegenkwam. Waardoor een zekere schone dame mij meevroeg naar BDSM-Jongeren. En ik, tussen het in subspace geaaid worden door, een paar van mijn vrienden in een heel ander daglicht zag.

Met nog een paar van dat soort acties erbij heb ik nu twee personen waar ik mee ben begonnen te spelen en nog iemand die daar waarschijnlijk interesse in heeft. Er is dus in heel korte tijd best veel veranderd. Als lief nerdy meisje (zelfbeeld verandert ietsje traag…) is dat toch opeens schrikken…

2 thoughts on “Help, het lukt!

  1. knuffelslet schreef:

    Met nog een paar van dat soort acties erbij heb ik nu twee personen waar ik mee ben begonnen te spelen en nog iemand die daar waarschijnlijk interesse in heeft. Er is dus in heel korte tijd best veel veranderd. Als lief nerdy meisje (zelfbeeld verandert ietsje traag…) is dat toch opeens schrikken…

    Ja, dat gevoel ken ik. Een paar jaar geleden had ik nooit iemand (letterlijk), nu heb ik soms meer aandacht dan dat ik tijd heb, al is het niet altijd de aandacht die ik eigenlijk wil.

  2. […] mijn vorige posts heb ik al verteld over mijn eerste speelfeest en mijn verbazing over hoe snel ik nieuwe contacten opdoe. Ik was behoorlijk onwennig op dat eerste feest. Ik was ook […]

Geef een reactie

