kinky zonder kroon

Heej lezers,

Een nieuwe blogger, wederom een dame. Hoi! Ik ben Crownless, een kinky, twentysomething switch. Ik bdsm vooral met mijn eigen partner. We doen zo nu en dan dingen die misschien wel bij een open relatie horen, maar ik zie mezelf als overwegend monogaam want verandering is èng 😛 Net zoals het moment dat een vriendin zei ‘nou, je rommelt nu al zo lang met een meid, je moet echt je status op fetlife aanpassen in op z’n minst bicurious’. Ze heeft gelijk. Dus laat ik mijn seksualiteit maar vooral omschrijven als ‘fluctuating’.

Mijn motto is ‘people don’t stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing’. En bdsm is voor mij een kinky twisted spel voor volwassenen. De bezigheid an sich neem ik niet zo serieus, en humor heeft een belangrijke plek in mijn leven. Het zijn de gevoelens die ik wel serieus neem, de intimiteit, de passie, ook de onzekerheid soms. Maar fucking hell, bdsm is gewoon geil. Ik geniet ervan. En als ik er niet van geniet, zoek ik uit wat er mis is.

Dusch. In mijn vrije tijd hou ik ervan om mijn vriendje flink te pijnigen, me te laten gebruiken als slet, uit mijn dak te gaan op metal, gamend op de bank hangen of gezelschapsspellen doen met vrienden. Ik hou van tepelklemmen, singletails, miniatuurtjes schilderen en nacho’s met kaas uit de oven. Ik hou niet van ingewikkelde (westerse) bondages met uitgebreide sierknopen, latex en witte sokken in sandalen. In mijn huis huppelen twee katten, staan massa’s kamerplanten en nerdy accessoires zoals geurolie met stokjes in een erlenmeyer.

Vragen hoor ik graag, en wie weet wijd ik er nog een blogpost over ook 😉

Tot ziens!

9 thoughts on “kinky zonder kroon

  1. Alchemilla schreef:

    Welkom! Geeky kinksters FTW!

    Het is voor mij iig heel herkenbaar dat je labeltje minder langzaam verandert dan je gedrag. En ik ben helemaal voor humor en relativeren!

  2. centraaloplaadpunt schreef:

    Geek & Geyl… *like!*
    Als je wilt schrijven over de combinatie van die twee dan zou ik dat wel tof vinden.

  3. lumen1987 schreef:

    Geek & Geyl… hmmmm. Geef geeky girl een vibrator, dan moet dat toch lukken 0:-) ? Of bedoel je dat dan weer niet?

    • centraaloplaadpunt schreef:

      Minder praktisch dan dat: hoe combineer je beiden leefstijlen? Dat vind ik interessant om te lezen…

      • Crownless schreef:

        Oeh, daar moet ik wel even over nadenken. Of in ieder geval, een blogpost wijden aan lifestyle endezo. Inspiratie!
        Gelukkig is inspiratie lang houdbaar in de koelkast, dus ik kom er nog op terug. Bedankt voor je reactie 🙂

      • centraaloplaadpunt schreef:

        Zou gaaf zijn…hier ook half geek, en steeds meer into kink.

  4. Niko Holmen schreef:

    I just couldn’t depart your web site before suggesting that I really enjoyed the standard information a person provide for your visitors? Is gonna be back often to check up on new posts

  5. Didier schreef:

    Gave blogs! Humor is zooo belangrijk, ook voor mij.
    Jij schrijft erg eerlijk, open en met slimme humor. Goed!

Geef een reactie

