Trouwen

Weet niet zeker of ik het al een keer eerder genoemd heb, maar een aantal zal het alsnog wel weten, wij gaan trouwen. Dat gaan we doen op 15 mei 2012, dus dat is al over minder dan 2 weken.
Lumen1987 heeft mij gevraagd of ik hier iets over wilde schrijven hoe het huwelijk bij ons in onze D/s past.

Ik zal eerst een klein stukje schrijven over onze geschiedenis. Nu klinkt dat alsof we elkaar al heel lang kennen, maar dat is juist niet zo. Op de dag dat we gaan trouwen kennen we elkaar precies 2 jaar. Ik heb hem ontmoet op het jf van SamariuM, waar we ook meteen gespeeld hebben. Al snel werd onze relatie hechter en wilde we graag iets doen om dat te laten zien. Toen hebben we het gehad over eventueel een ketting of iets dat hij altijd kon dragen, zodat hij altijd voelde dat we bij elkaar hoorden. Een collar droeg hij vaak wel als we samen waren, maar hij had niets voor de rest van de tijd. Toen hebben we besloten om ringen te kopen, bewust een paar dat wel bij elkaar past, maar niet precies dezelfde zijn. Het waren immers nog geen trouwringen. Deze ringen dragen we sinds die tijd dagelijks en is voor ons beide een teken dat we bij elkaar horen.

Al snel gingen we het ook hebben over trouwen. Dat was wel iets dat we beide erg graag wilde, maar je moet niets overhaasten natuurlijk.
We zaten in die tijd in een onrustige periode in ons leven, ivm school, werk en wonen. Voor de meeste is dat een tijd om eerst door heen te komen en dan pas aan de rest zoals trouwen te gaan denken. Voor mij niet, als je weet dat je bij elkaar hoort, kan je ook trouwen als nog niet alles helemaal duidelijk is in je leven.

Omdat ik weet dat hij nogal een afwachter is, had ik besloten om hem te gaan vragen. Past ook wel bij onze D/s, ik ben immers de baas. Wel even van te voren gepeild of hij dat wel oke zou vinden en daar kwam (uiteraard) een positief atwoord op.
Ergens in juni was het dan zover. In plaats van een verlovingsring had ik een verlovingsslotje voor hem. Zijn collar kan nl afgesloten worden door een slotje, dus had ik een nieuwe voor hem die ik had laten graveren.
Gelukkig zei hij dan ook meteen ja nadat ik hem gevraagd had!

Bovenstaande geeft al een beetje aan hoe wij het huwelijk vinden passen in onze D/s, ik geef niet voor niets iets dat alleen te gebruiken is in de BDSM scene als verlovings cadeau.
Voor ons is dit nog een bevestiging dat we bij elkaar horen. Toen ik hem gevraagd heb, bevatte dat ook de extra vraag of hij altijd van mij wilde zijn. Voor altijd mijn kleintje, mijn subje en mijn sletje. Dat ik dus voor altijd de baas zou zijn. Ook daar heeft hij ja op geantwoord.

Nu 2 weken voor de trouwerij heb ik nog totaal geen zenuwen. Ja een beetje of alles wel goed genoeg geregeld is, daar heb ik wel zenuwen voor. Niet voor het trouwen zelf, daar ben ik echt heel erg zeker van dat ik dat ga doen met de juiste persoon. Ik zou echt niet meer zonder hem kunnen, in meerdere opzichten. Ik hou van hem en dat zal ik ook voor altijd blijven doen. Ik voel mezelf onzettend dankbaar voor het feit dat hij van mij wíl zijn, dat hij het fijn vind dat ik de baas ben in onze relatie. Daarbij steunt hij me op de moeilijke momenten met mijn gezondheid. Kan ik mij ook kwetsbaar opstellen, ondanks dat ik de dominant van ons tweeën ben. Ik prijs mezelf elke dag gelukkig dat ik samen met hem ben!

Daarom mag heel de wereld weten dat we bij elkaar horen en stappen we op 15 mei samen in het huwelijk.

7 thoughts on “Trouwen

  1. blackbird schreef:

    Leuk om te lezen hoe natuurlijk het voor jullie voelt!

    Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe gaan jullie je D/s relatie op de dag zelf vorm geven? Dus zijn er dingen waaruit blijkt dat het meer is dan alleen maar trouwen. Draagt tommie op die dag bv ook een collar? Of hebben jullie een bepaalde gravure in de ringen?

    Dingen waar wij nog een beetje mee aan het worstelen zijn, omdat onze dag eigenlijk heel erg ‘vanilla’ is.

    • Liefebeest schreef:

      Op de dag zelf doen we idd niet heel veel met onze D/s. De gasten die komen zijn dan ook gemengd vanille en bdsmers. Geen speciale gravure in de ring en tommie gaat dan ook niet zijn collar dragen. Ik ben er nog wel steeds over aan het nadenken of we op de een of andere manier toch het slotje en sleuteltje kunnen dragen. Het sleuteltje heb ik normaal aan een ketting hangen, maar misschien dat ik hem nog ga verwerken in mn kousenband. Weet alleen nog niet hoe hij zijn slotje kan dragen zonder dat het opvalt voor anderen.

      Ik heb nog wel plannen voor ons tweeën voor ’s avonds, maar daar kan ik nu niet verder over uitbreiden 😉

      • blackbird schreef:

        De huwelijksnacht…oehoe!

        Nu weet ik toevallig dat tommie een heel stoer pak gaat dragen…misschien kun je het slotje verwerken in een corsage ofzo? (weet natuurlijk niet of ‘ie die uberhaupt gaat dragen) Of een bijna ‘steampunk-achtige’ broche?

      • Liefebeest schreef:

        Ja is een idee, maar denk dat dat toch net iets te zichtbaar is voor hem. Waarschijnlijk wordt het gewoon een ketting waaraan het slotje komt te hangen, zodat hij hem iig bij zich heeft.

  2. Nichi schreef:

    Van harte gefeliciteerd alvast, ik wens jullie vele mooie jaren samen 🙂

  3. Emmy schreef:

    Heel veel liefde en geluk gewenst!!!!

  4. Alchemilla schreef:

    Gefeliciteerd, ik wens jullie alle geluk toe!

Geef een reactie

