Straf

Straf is iets waar ik eigenlijk niet zoveel mee heb. Het speelt geen grote rol in onze relatie. Heeft het in mijn vorige relaties eigenlijk ook nooit gedaan. Ik heb geen excuus nodig om iemand pijn te doen, dat doe ik veel liever omdat ik er zin in heb en omdat het me uitkomt.
Maar soms is het toch nodig. We hebben in ons contract staan dat mijn kleintje zich aan de regels moet houden die we samen hebben opgesteld, doet hij dat niet dan mag ik hem daarvoor een straf geven.
Tot voor kort had ik hem in heel onze relatie nog nooit gestraft, was nooit nodig. Alleen al mijn teleurstelling was meestal al wel genoeg voor hem.

Gister was dit anders. Eén van de regels is dat hij niet mag klaarkomen zonder mijn toestemming, eigenlijk heeft hij dus een permanent kkv (Klaarkom verbod red.). Want toestemming krijgt hij niet zo vaak van mij, ik vind het veel fijner als hij rondloopt als een geil sletje (gelukkig vind hij dat zelf ook fijner).  Dit betekent dan weer wel dat ik minder bij hem kan doen op seks gebied zonder dat hij het verbod verbreekt.
Gister ochtend konden we lekker uitslapen en daarna was ik hem lekker aan het opgeilen, ik had namelijk zin in seks. Helaas liep het anders af dan gehoopt. Zodra ik bovenop ging zitten om hem te neuken was hij al klaargekomen, zonder dat hij er iets aan kon doen. Helaas voor hem had hij nu wel zijn kkv verbroken.

Aan het verbreken hiervan hecht ik veel waarde. Het kkv dient er nl voor om hem (en mij) duidelijk te maken wie er de baas is in onze relatie. Ik bepaal wanneer hij ervan mag genieten en waneer iets minder. Beide hechten we hier veel waarde aan, en dus ook aan het verbreken ervan. Ik heb hem niet vaak zo schuldig zien kijken als gister.

Meteen nadat hij was klaargekomen ben ik opgestaan (dus zonder seks gehad te hebben), naar de badkamer gelopen en de douche aangezet. Nadat ik hem nog snel had medegedeeld dat hij er wel voor moest zorgen dat alles opgeruimd zou zijn, ben ik lekker onder het warme water gaan staan. Hem er goed van laten doordringen dat hij fout was. Daarbij wil ik niet overhaaste beslissingen maken en zo kon ik er rustig over nadenken wat ik hiermee wilde doen.

Na het douchen eerst wat dagelijkse klusjes gedaan, hem even lekker laten zweten over wat er zou gebeuren. Nadat de bovenverdieping weer toonbaar was hem bij laten zitten. We hebben het erover gehad en ik heb hem toen ook gevraagd wat hij vond hoe we dit moesten afsluiten. Hij zei dat hij straf verdiend had. Dat kan geregeld worden en ik was het met hem eens.

We hadden het er al wel eens eerder over gehad, maar er was nog geen gelegenheid voor, nu was het moment daar in mijn ogen. Als straf mocht hij ’s avonds niet bij mij in bed slapen. Hij zou slapen op een matje met een slaapzak, het bed was voor mij alleen. Alleen al toen ik het voorstelde merkte ik een fijne kriebel in mijn buik.
Ik was wel erg benieuwd hoe ik er zelf op zou reageren, niormaal slaap ik slecht als hij niet naast mij in bed ligt als we gaan slapen. Maar het ging allemaal goed, het voelde juist op dat moment, hij was niet ver weg, hij lag naast ons bed, wat het slapen makkelijker maakte.

Dit is wel een uitzondering, ik ga nu niet ineens om elk wissewasje een straf instellen, daar ben ik nog steeds niet van, maar dit was wel een keer goed, voor ons allebei.

3 thoughts on “Straf

  1. Alchemilla schreef:

    Nou heb ik zelf niet zoveel met doorlopende KKV’s, maar ik ga zelf inderdaad door de grond als ik de regels breek. Je kunt straf ook zien als een kans om het daarna weer recht te trekken voor jullie allebei, in plaats van een manier om hem nog ‘een schop na’ te geven. Fijn dat jullie er zo samen uit zijn gekomen.

  2. […] reactie op Liefebeest haar bericht over straf, leek het me ook wel leuk om daarop in te haken. Want ik heb net als haar erg weinig met straffen. […]

  3. […] Straf « Think about Kink […]

Geef een reactie

