Een nieuw gezicht

Toen ik een oproepje van Lumen zag om mee te schrijven met Think About Kink, wist ik dat ik ook wilde bijdragen. Ik ben nu minder dan een half jaar actief bezig met BDSM en deel graag met jullie mijn ervaringen als beginner en ontdekkingsreiziger.

In het dagelijks leven ben ik ZZP-er en (werkzoekend) communicatie-medewerkster. Ik werk graag met taal, maar ben ook graag op andere vlakken creatief bezig. Ik maak kleding, doe aan LARP en dans. Ik ben vrij introvert, maar kan niet te lang zonder mensen om me heen. Ik heb dan ook al vele jaren een open vanilla-relatie met mijn vriend.

Ik ben begonnen met een speelrelatie met een dominante vriend, maar die relatie hebben we enkele maanden geleden beëindigd. Wat ik voor zover van mezelf als kinkster heb geleerd, is dat ik me meer aangetrokken voel tot machtsspel dan tot pijnspel. Ik heb vooral ervaring aan de onderdanige kant, maar ik merk dat ik zelf ook een dominante kant heb. Allebei mijn kanten zou ik graag wat meer van dichtbij bekijken. Verder voel ik me aangetrokken tot (touw-)bondage en vind ik aan beide kanten zorgzaamheid erg belangrijk.

Als je vragen hebt aan een relatieve nieuwkomer, stel ze dan snel, voordat ik niet meer zo’n lichtbeschreven blad ben!

Geef een reactie

