Creatief met leren boeien

Dit soort boeien dus… (afbeelding Erotik Sjop)

Vandaag heb ik een nieuwe interessante ‘vondst’ gedaan die ik met jullie wil delen. Ik zat vanochtend een beetje te klieren met de boeien die ik thuis heb. Het zijn van die gevoerde leren boeien die je in menig BDSM winkel wel hebt zien liggen en zijn niet boeien die van een slotje kan voorzien.

Althans, dat laatste heb ik een enigzins creatieve omweg voor bedacht waardoor ik de boeien wél op slot kan doen en dat sublief ze dus niet meer zelf los zou kunnen maken! The secret? De boeien van mij hebben redelijk grote gaatjes in de banden zitten (en zijn versterkt met metalen ringetjes, wat ik persoonlijk wel een fijne afwerking vind!). En deze gaatjes zijn groot genoeg om er een stukje metaal door te laten lopen, zeker de kleine slotjes zouden hier makken doorheen passen. En de meeste boeien hebben een soort metaal balkje waar je normaal gesproken het riempje van je boei doorheen haalt. Als je dan in het eerstvolgende gaatje na dit balkje een slotje doet, klaar! Resultaat: de boei is op slot, gezien het riempje niet meer door het balkje terug getrokken kan worden en dus de gesp niet los gemaakt kan worden. Het heeft wel een klein neveneffect, en dat is dat je slotje wel de rest van het riempje van je boei af duwt en dat het dus zeer waarschijnlijk blijft uitsteken. Worth it? You decide.

Een andere interessant dingetje waar ik ook op gestuit was, is dat je boeien kan verlengen met andere boeien. Gewoon het riempje in de gesp van een andere stoppen en viola: je hebt opeens een langere boei. Zo kan je bijvoorbeeld 2 polsboeien gebruiken om een collar (mogelijk een erg brede collar, maar dat is een probleem voor sublief. Blijft ze maar gewoon rechtdoor kijken; zie het maar als een poor-man’s posture collar) te maken, of enkelboeien om een dij te kunnen boeien, of mogelijk een aantal om zelfs een riem van boeien te maken. Nu heb ikzelf dus geen halsband of iets vergelijkbaars, dus voor mij is het aan een reigen van boeien nog een interessante optie. En mogelijk voor andere net zo.

Doe er je voordeel aan. En mocht je nog meer creatieve ingevingen hebben, laat het de mensen die Think about Kink volgen vooral weten!
-Lumen1987

Plaats een reactie