De ‘Slave Pole’, en waarom ik er zo gefacineerd door ben.

Om te beginnen, ik heb werkelijk waar geen flauw idee of dit stuk BDSM meubulair werkelijk zo heet. En bij gebrek aan deze kennis, noem ik het voorlopig maar dus een ‘Slave Pole’. Wat bedoel ik daar nu precies mee? Laat ik dan eerste eens deze afbeelding van powershotz.com, and let you see for yourself.

Een ‘Slave Pole’
In essentie is het eigenlijk een heel simpel ding. Het bestaat uit een platform en een paal (die of recht omhoog staat of enigzins helt, zoals in het bovenstaande voorbeeld). Het platform heeft doorgaans een aantal bondage fixatie punten en is soms voorzien van een kussenlaag. De paal heeft ook doorgaans een aantal fixatie punten of boeien die direct vast zitten aan de paal zelf (de meest voorkomende daarbij een halsboei).
Wat maakt dit meubel nu so facinerend voor mij? Nou, ten eerste is dit voorwerp bijna een symbool voor ‘de plek van de sub’. Het eigen plekje hebben in het huis van je Dom heeft mij altijd mateloos gefacineerd. Het gevoel dat er een stukje fysieke ruimte gewoon voor jouw speciaal gereserveerd is in diens huis. Jouw stukje thuis als het ware. Vanuit sub-perspectief spreekt mij dit ongelooflijk aan, maar ook als Dom vind ik dit ongelooflijk mooi. Het idee je subje aan een Slave Pole vast te zetten en daar zo te laten parkeren terwijl ik met andere dingen bezig ben die niet direct met haar te maken hebben, dat vind ik heel erg mooi. Wetend dat ze ergens is, daar zal blijven en zal wachten tot ik haar weer kom halen. *Rrrawrrrr!*
Daarnaast straalt het tevens rust uit voor mijn gevoel. Vooral het fixeren van je sub aan de hand van een halsboei aan een Slave Pole doet dit. Een hard, ongevoelige kille greep om de tere hals van mijn subje die haar op haar plek houdt. En niet zomaar een houding, juist vanwege de hoogte van die boei en hoe deze vast zit doorgaans op haar knieën. Alweer een symbool voor mij. Eentje die aangeeft dat ze nergens heen gaat of wilt. Tevreden is met waar ze nu is (ookal heb ik die plek haar opgedwongen hebt). Al zat ze enkel met die boei vast, zal ze uiteindelijk in die houding eindigen omdat het de enige houding is waarbij je nog (enigzins) confortabel kan blijven. Een plek die ze, hoe dan ook, zal moeten gaan accepteren. En na die acceptatie: rust en vrede.
Daarnaast heeft dit meubel nog zijn eigen perks, zoals dat sublief over het algemeen precies op de juist hoogte is voor enige orale verwennerij, iets wat natuurlijk niet geheel over het hoofd gezien moet worden.
En dat sublief in zo’n meubel erg mooie eye-candy maakt. En deze eye-candy factor kan soms nog wat geaccentueerd worden door een schotje te plaatsen in de onderrug die vast zit aan de Slave Pole, en zo die (in mijn ogen althans) mooie holle rug kan forceren.
En zoals met elke bondage, kan je jouw subje in een positie fixeren die je het meeste pleziert. Voor mij behoort geknield met armen buiten werken gesteld daar zeker bij!
Dus bij deze wilde ik jullie even doen meegenieten met 1 van mijn dagdromen van vandaag. Hmmmm…
– Lumen1987

One thought on “De ‘Slave Pole’, en waarom ik er zo gefacineerd door ben.

  1. Switch1987 schreef:

    Hmmm, dat ziet er idd erg interessant uit ja!

Geef een reactie

